loading...
منبع تحت فشار
بامین تهویه بازدید : 47 سه شنبه 09 آذر 1400 نظرات (0)

رادیاتور برقی دقیقاً مانند رادیاتورهای حرارت مرکزی هستند با این تفاوت که برای انتقال گرما به شبکه لوله کشی متکی نیستند. آنها واحدهای مستقلی هستند که با مایع حرارتی یا عناصر خشک پر شده اند که گرم می شوند و گرما را به هوای اطراف منتقل می کنند. حدود دو سوم گرمای تولید شده توسط رادیاتور برقی از طریق همرفت (یعنی حرکت هوای گرم) ایجاد می شود و یک سوم نهایی به صورت گرمای تابشی منتشر می شود.

بسیاری از اشکال دیگر گرمایش الکتریکی موجود برای خرید وجود دارد، با این حال، آنها با رادیاتور برقی در مناطق کلیدی متفاوت هستند و مهم است که آنها را اشتباه نگیرید. در اینجا سه ​​مورد از رایج ترین جایگزین ها آورده شده است:

بخاری های دمنده یا هیتر فن دار از یک عنصر سیم در معرض برای گرم کردن هوا استفاده می کنند که سپس به داخل اتاق دمیده می شود.
بخاری های همرفتی همچنین از یک عنصر سیم در معرض برای گرم کردن هوا استفاده می کنند، با این حال، آنها هیچ قسمت متحرکی ندارند و برای توزیع گرما به بالا و پایین رفتن طبیعی هوای گرم متکی هستند.
رادیاتور های مادون قرمز یا پانل های تابشی از تابش (گرمای مادون قرمز) برای انتشار گرما استفاده می کنند. این روش به جای گرمایش مستقیم دیوارها، سطوح و افراد به حجم هوا متکی است.
اگرچه همه این محصولات به روش‌های مختلف گرما تولید می‌کنند، ممکن است تعجب کنید که بدانید همه سیستم‌های گرمایش الکتریکی در محل استفاده ۱۰۰٪ کارآمد هستند: این به این دلیل است که تمام الکتریسیته خارج شده از دیوار به گرمای مؤثر تبدیل می‌شود. با نگاهی به این موضوع، به راحتی می توان فرض کرد که این یک زمین بازی برای همه رادیاتور برقی است، اما کاملاً اینطور نیست - کنترل پذیری آنها همچنین عامل مهمی در کارآمدی آنها است.

رادیاتور برقی با ارائه برنامه‌ریزی هفتگی دیجیتال و ترموستات‌های دقیق از همه متمایز می‌شوند تا بتوانید مصرف انرژی خود را به‌طور دقیق مدیریت کنید و قبوض گرمایشی خود را کاهش دهید.

برخی از سیستم‌ها همچنین دارای کنترل Wi-Fi هستند تا بتوانید تمام رادیاتور های خود را از یک نقطه استفاده مانند تلفن هوشمند یا تبلت مدیریت کنید. استفاده از یک برنامه گرمایشی در تلفنتان همچنین به شما امکان دسترسی به ویژگی‌هایی مانند آمار مصرف انرژی را می‌دهد تا به شما کمک کند عادت‌های خود را زیر نظر داشته باشید و راه‌های بیشتری را برای صرفه‌جویی در هزینه شناسایی کنید.

حرکت به سمت گرمایش الکتریکی


همانطور که انرژی های تجدید پذیر رایج تر می شود، برق به انتخاب روشنی برای آینده ای پایدار تبدیل می شود. برخلاف دیگ های گاز، احتراق ناکارآمد و انتشار مضر وجود ندارد - فقط گرمای کارآمد و قابل کنترل بدون هزینه تعمیر و نگهداری مداوم.

در مقایسه، گرمایش مرکزی بدنام است و به نظر می رسد دقیقا در زمان نامناسبی خراب می شود. متأسفانه، بزرگترین نقطه قوت آن همچنین بزرگترین ضعف آن است: با تکیه بر یک منبع گرما برای تامین گرمای هر رادیاتور، به محض اینکه دیگ از کار می افتد، کل سیستم متوقف می شود.

رادیاتورهای برقی این مشکل را ندارند - آنها واحدهای مدولار هستند که می توانند به صورت جداگانه نصب و جایگزین شوند. این بدان معنی است که می توانید برنامه ریزی های سفارشی و سطوح دما را برای هر فضای خانه خود ایجاد کنید. اگر به یک سیستم گرمایش قابل کنترل نیاز دارید که نصب آن آسان باشد، آنها یک راه حل عالی هستند. به سادگی آنها را به نزدیکترین سوکت 3 پین وصل کنید و آماده حرکت هستید!

قبل از اینکه به سمت رادیاتورهای برقی بروید، ارزش دارد مزایا و معایب سایر سیستم های گرمایش الکتریکی را بسنجید تا مطمئن شوید که راه حل مناسبی برای ملک خود پیدا کرده اید.

جایگزین رادیاتور برقی


رادیاتور های ذخیره سازی


رادیاتورهای ذخیره‌سازی یکی دیگر از راه‌حل‌های گرمایشی محبوب هستند که می‌توانند از نرخ‌های ارزان‌تر شبانه تعرفه‌های برق اقتصادی استفاده کنند. اگر به درستی استفاده شوند، می‌توانند راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه باشند، اما کنترل‌های محدود، گرمای بی‌پاسخ و ظاهر حجیم آن‌ها برای همه مناسب نیست.

از آنجایی که رادیاتور آلومنیومی ذخیره‌سازی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به آرامی گرما را در طول روز آزاد می‌کنند، آنها با اکثر سبک‌های زندگی مدرن در تضاد هستند، زیرا افراد معمولاً در طول ساعات کاری از املاک خود دور می‌شوند.

در مقابل، رادیاتورهای برقی کنترل دقیق و امکانات برنامه‌ریزی عمیق را ارائه می‌دهند، بنابراین اگرچه ممکن است نتوانند از نرخ‌های ارزان‌تر در شب استفاده کنند، اما همچنان می‌توانید با مدیریت دقیق سیستم خود در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

پانل های مادون قرمز


پنل‌های مادون قرمز جایگزین نسبتا جدیدی هستند که دارای طرح‌های بسیار باریک هستند، اما از آنجایی که برای کارآمدتر بودن به یک خط دید نیاز دارند، در هنگام قرار دادن به یک رویکرد در نظر گرفته‌تر نیاز دارند.

این بخاری ها فقط از گرمای تابشی استفاده می کنند و گرمای یکنواخت تری را از کف تا سقف ایجاد می کنند، با این حال، به دلیل سبک گرمایش ملایم تر، رسیدن به دما زمان بیشتری می برد. اگر می‌خواهید گرمای مناسبی داشته باشید، ممکن است همچنان رادیاتورهای برقی را به عنوان یک گزینه ترجیح دهید زیرا آنها به سرعت هوای اطراف را گرم می‌کنند و مزیت اضافی این است که می‌توان آنها را تقریباً در هر مکانی قرار داد تا به طور مؤثر فضای شما را گرم کند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور برقی

بامین تهویه بازدید : 45 سه شنبه 09 آذر 1400 نظرات (0)

این منابع به شکل استوانه ساخته میشوند . بخش پایینی منبع به مدار آب متصل شده و بخش بالایی آن به وسیله ی یک گاز بی اثر مثلا نیتروژن ازت پر شده و تحت فشار قرار میگیرد . فشار گاز متناسب با فشار کار سیستم تنظیم میگردد .

قسمت پایین منبع انبساط از یک سو به آب مدار گرمایش و از سوی دیگر به آب تعذیه شهر متصل میگردد و در سمت اتصال به آب شهر حتما از یک شیر یکطرفه وفشار شکن و خط بای پس استفاده میشود . آب پس از انبساط و ازدیاد حجم وارد مخزن شده و در نتیجه گاز نیتروژن بالای سطح آب متراکم و فشارش افزایش می یابد . این افزایش فشار موجب تامین فشار استاتیک مدار میشود .

در صورت بروز نشتی در مدار گرمایش و کم شدن آب درون مخزن ، سطح آب پایین آمده و فضای کافی برای انبساط گاز نیتروژن فراهم میشود و در نتیجه این انبساط فشار گاز نیتروژن کم میشود در صورت ادامه روند و کمتر شدن فشار ، اجازه ورود آب شهر  به مخزن داده میشود . این منبع توسط یک سیستم کنترلی ، کنترل سطح پایین و بالا و آلارم های سطح پایین و بالا کنترل میشود.

 در تاسیسات بزرگ و تاسیساتی که در سطح گسترش یافته اند این منابع انتخاب خوبی برای اکثر طراحان و مهندسان هستند . منابع انبساط بسته بالشتکی در موتورخانه نصب شده و بهتر است بدنه ی آن عایق شود . در ساخت این مخازن سعی میشود از قطر کم و به ارتفاع افزوده شود تا سطح تماس آب و گاز کمتر گردد و در نتیجه مقدار نیتروژن حل شده در آب به حداقل برسد . با توجه به اینکه بخشی از نیتروژن در آب حل میشود شارژ مقدار کمی نیتروژن در فواصل زمانی مشخص برای این منابع ضروری است .

منبع انبساط بسته بالشتگی به صورت افقی و عمودی تولید میشود .

در موتورخانه های کوچک تر که سیستم کنترل دقیق و اپراتور مقیم ندارند استفاده از این نوع منبع انبساط پیشنهاد نمیگردد.

 

مشاهده ادامه مقاله در لینک روبرو : منبع انبساط بسته بالشتکی

بامین تهویه بازدید : 41 یکشنبه 07 آذر 1400 نظرات (0)

محل نصب منبع انبساط باز در بالاترین قسمت سیستم گرمایش است و بهتر است حداقل 120 سانتی متر بالاتر از مرتفع ترین رادیاتور یا فن کویل نصب شود . منبع انبساط باز فشار استاتیک سیستم معادل ارتفاع منبع تا دیگ را به کل سیستم وارد میکند .

معمولا منابع انبساط را بر روی بام ساختمان نصب میکنند . اگر درب منبع انبساط کیپ و مانع ورود و خروج هوا به منبع باشد باید حتما به وسیله یک لوله ارتباطی به هوای محیط متصل گردد . معمولا منابع انبساط باز یک لوله ی تخلیه از قسمت پایین منبع و یک لوله سر ریز در بالاترین قسمت منبع دارند .

بهتر است لوله سر ریز تا موتورخانه امتداد پیدا کند تا در صورت سرریز شدن منبع اپراتور با رویت آب سرازیر شده پی به بروز مشکل ببرد . گاهی اوقات برای صرفه جویی در هزینه ، لوله سر ریز و تخلیه را به یکدیگر متصل کرده و تا موتورخانه امتداد میدهند .

 به طور طبیعی منبع انبساط نباید آب کم کرده یا سریز کند . کم کردن مرتب آب در منبع انبساط نشانه وجود نشتی در مدار است . سر ریز شدن آب در منبع انبساط نیز میتواند دلایل گوناگون داشته باشد . معمولا پس از پر شدن منبع انبساط و گرم شدن آب ، برخی از گازهای محلول در آب از  طریق منبع انبساط باز از سیستم تخلیه میشود .

وجود آب گرم در منبع انبساط موجب بروز اتلاف حرارتی میشود و به همین جهت مخزن باید حتما عایق کاری مناسب شود . برخی اوقات برای کاهش دمای آب مخزن و در نتیجه کاهش تلفات حرارتی ، بین لوله رفت و برگشت ورودی به مخزن یک مسیر بای پاس با دبی خیلی کم ایجاد میکنند . در این صورت بخشی از آب قبل از ورود به منبع بای پاس شده و در نتیجه دمای منبع انبساط کاهش یافته و تلفات حرارتی کاهش می یابد .

 

ادامه مقاله در لینک روبرو : محل نصب منبع انبساط باز

بامین تهویه بازدید : 46 یکشنبه 23 آبان 1400 نظرات (0)

منبع تحت فشار، آب تحت فشار را برای خانه شما ذخیره می کند

سیستم چاه آب شما از چندین جزء مختلف تشکیل شده است که یکی از آنها منبع تحت فشار چاه آب است. مخازن فشار، آب تحت فشار را ذخیره می کنند که می تواند از طریق سیستم لوله کشی در سراسر خانه شما توزیع شود.

مخازن تحت فشار با نگه داشتن آب ذخیره شده در یک حالت فشار ثابت کار می کنند. همانطور که آب از مخزن کشیده می شود، سطح فشار کاهش می یابد. در یک آستانه از پیش تعیین شده، پمپ آب فعال می شود و آب را دوباره پر می کند، که سپس فشار در مخزن را افزایش می دهد.

منبع تحت فشار چاه شما چگونه کار می کند؟

وظیفه اصلی منبع تحت فشار این است که به عنوان یک مخزن ذخیره سازی عمل کند و فشار آب را در سراسر سیستم لوله کشی خانه شما حفظ کند. اکثر سیستم های آب خانگی به گونه ای تنظیم شده اند که پمپ را با 20، 30 یا 40 psi روشن می کنند و در 40، 50 یا 60 psi خاموش می کنند. مخزن شامل یک مخزن آب با مثانه تحت فشار است که بالای دیافراگم و مخزن ذخیره قرار دارد.

هنگامی که به سطح فشار قطع پمپ رسید، پمپ آب روشن می شود و تا زمانی که مخزن به فشار قطعی از پیش تعیین شده برسد، کار می کند. اگر مخزن به درستی کار کند، فشار اجازه می دهد تا آب از مخزن خارج شود بدون اینکه پمپ همیشه درگیر باشد. با کاهش چرخه روشن و خاموش پمپ شما، یک مخزن تحت فشار عمر سایر اجزای سیستم چاه آب شما را افزایش می دهد.

نصب مخزن تحت فشار با اندازه مناسب برای نیازهای شما بسیار مهم است. شما باید تعداد گالن در ساعت (GPH) را که از طریق سیستم لوله کشی خود فشار می دهید و همچنین تعداد وسایل (از جمله منابع خارجی) در خانه خود را تعیین کنید. در صورت شک، نصب یک مخزن تحت فشار بزرگتر یک تصمیم هوشمندانه است. مخازن بزرگتر آب بیشتری را نگه می دارند و چرخه پمپ را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

عیب یابی مخازن تحت فشار چاه آب

اگر به نظر می رسد پمپ شما بیشتر با مقدار کمی آب مصرف می شود، باید سیستم خود را بررسی کنید. مخازن مثانه دارای دو بخش مجزا هستند که توسط یک مثانه لاستیکی از هم جدا می شوند. چندین سناریو وجود دارد که ممکن است نیاز به سرویس مخزن فشار شما باشد. این شامل:

منبع تحت فشار نیاز به شارژ دارد

مانند یک تایر ماشین یا دوچرخه، مخزن فشار مثانه ای می تواند نشت آهسته داشته باشد و به تدریج هوای خود را از دست بدهد. یکی از نشانه‌هایی که ممکن است رخ دهد، چرخش مکرر پمپ است. هنگامی که نشتی آهسته دارید، پمپ باید سخت‌تر کار کند تا آستانه فشار را حفظ کند. این می تواند باعث فرسودگی سریع پمپ شود.

برای تعیین اینکه آیا مخزن شما نیاز به شارژ دارد، برق پمپ را قطع کنید و یک شیر آب را باز کنید تا فشار از لوله ها و مخزن کاهش یابد. فشار سنج متصل به شیر باید کمی کمتر از فشار قطع شود. اگر مقدار قابل توجهی کمتر باشد، ممکن است نیاز به شارژ مجدد مخزن داشته باشید، اما ممکن است نشان دهنده نشتی یا معیوب بودن شیر باشد که ابتدا باید تعمیر شود.

یک منبع تحت فشار غرق شده در آب

هنگامی که یک مخزن تحت فشار زیلمت چاه آب غرقاب می شود، بیش از حد از آب پر می شود، و چون پمپ نمی تواند فشار را حفظ کند، بیشتر چرخش می کند. این وضعیت در شیر آب که فشار آب به سرعت کاهش می یابد، گاهی اوقات به هیچ می رسد، آشکار می شود. هنگامی که مثانه در معرض خطر قرار می گیرد مخازن آب غرق می شوند. کلر بیش از حد و همچنین مواد معدنی خاص می تواند باعث این وضعیت شود. همچنین ممکن است متوجه حباب هایی در آب در شیر آب شوید.

چرخش بیش از حد پمپ و حباب های هوای موجود در شیر آب نشانگر واضحی است که ممکن است با مخزن تحت فشار خود مشکل داشته باشید. بهترین راه حل تماس با متخصص بامین تهویه است. آنها سیستم شما را عیب یابی می کنند و می توانند مشکلات را قبل از تبدیل شدن به مشکلات اساسی که نیاز به تعویض پمپ یا مخزن فشار گران قیمت دارند، شناسایی و تعمیر کنند.

 

مشاده لیست قیمت انواع منبع تحت فشار در لینک روبرو : منبع تحت فشار

بامین تهویه بازدید : 52 دوشنبه 17 خرداد 1400 نظرات (0)

منبع آب پلاستیکی سبک و بادوام بوده و طول عمر بالایی دارند. آنها از پلی اتیلن ، یک پلاستیک تثبیت شده در اشعه ماورا بنفش ساخته شده اند. آنها همچنین ارزانترین نوع و آسانترین ساخته می شوند.


مشکل اصلی منبع آب پلاستیکی این است که در اثر فرسایش پلاستیک در طول عمر ، می توانند سموم را آزاد کنند. این امر به ویژه در صورت استفاده از مخزن پلاستیکی قدیمی برای آب آشامیدنی یا آبیاری مضر است. حتی مخازن پلاستیکی جدید می توانند آب را برای نوشیدن ناسالم کنند وقتی که آب برای مدت طولانی ذخیره می شود. علاوه بر این ، پلاستیک ها به دلیل اینکه دیگر مفید نیستند ، به آرامی تخریب می شوند.


با این حال ، با بازیافت پلاستیک پس از حدود 15 سال می توان این مشکل را حل کرد. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که سموم مضر پلاستیک های تخریب کننده از محیط خارج می شوند ، در عین حال باعث نجات سیاره از طریق بازیافت می شوند.

مخازن استیل


فولاد به طور طبیعی مقاوم و ارزان تر از سایر مواد موجود در این لیست است. این یک ماده عالی برای ذخیره تقریباً هر چیزی است ، اما آیا استفاده از آن برای مخازن ، به ویژه مخازن آب ، واقعاً مفید است؟ بله از مخازن استیل می توان برای ذخیره آب نیز استفاده کرد.
البته خطراتی وجود دارد که یک مخزن فولادی زنگ زده و باعث کاهش چشمگیر طول عمر آن می شود. اما روشهایی وجود داشته است که باعث می شود مخازن استیل زنگ نزند و ماندگاری آنها حدود 10 تا 15 سال باشد. فولاد می تواند گالوانیزه یا با پلاستیکی پوشیده شود که از خوردگی جلوگیری می کند. به این ترتیب کمتر زود فرسوده می شوند.

مخازن آب بتونی


بتن ماده دیگری است که می تواند برای مخازن شما مورد استفاده قرار گیرد. مخازن بتونی محکم و سنگین هستند و می توان آنها را روی زمین یا زیر زمین نصب کرد. با این حال ، از آنجا که بتن متخلخل است ، آنها اغلب با پلاستیک پوشانده می شوند تا از نشت آب جلوگیری کنند. هنگامی که به درستی آستر و نگهداری می شوند ، می توانند ماندگاری بالایی داشته باشند.

منبع آب فایبرگلاس


منبع آب فایبرگلاس شاید بهترین نوع مواد برای استفاده در مخزن شما باشد - اما قیمت آن زیاد است. مخازن فایبرگلاس بیش از هر نوع دیگری در این لیست دوام دارند. بعلاوه ، آنها توسط مواد شیمیایی خورده یا فرسوده نشده و مواد دیگر را فرسوده می کنند. آنها همچنین می توانند در بالای زمین یا زیر زمین نصب شوند. گرچه قیمت آنها از انواع دیگر گرانتر است و مستعد ترک هستند ، بنابراین اگر بخواهید آنها را در زیر زمین نگه دارید ، سخت می توان آنها را نگه داشت.

مخازن آب خود را کجا قرار دهید


اکنون که دانستیم از چه موادی برای ساخت منبع آب پلاستونیک استفاده می شود ، نکته دیگری که باید بخاطر بسپاریم این است که کجا آنها را قرار دهیم. برخی از مواد ، همانطور که قبلاً ذکر شد ، برای نوع خاصی از مکان بهترین عملکرد را دارند. بیایید نگاهی به این نوع مخازن بیندازیم.

مخازن زیرزمینی


نگه داشتن مخزن آب زیر زمین قطعاً باعث صرفه جویی در فضای شما می شود. این گزینه خوبی برای انتخاب است اگر شما در یک منطقه تنگ زندگی می کنید یا یک باغ کوچک دارید. این در صورتی است که می توانید خاک خود را به راحتی حفر کنید. تصمیم شما نیز با توجه به بودجه شما برای مخزن تعیین می شود ، زیرا مخازن زیرزمینی گران تر هستند.


مخازن زیرزمینی بهتر است از پلاستیک و / یا بتن ساخته شوند ، زیرا این مواد به بازرسی و نگهداری مکرر نیاز ندارند. ساخت مخازن پلاستیکی آسانتر از بتن است ، اما همانطور که قبلاً می دانید بتن محکم تر است و قطعاً دوام بیشتری خواهد داشت.
علاوه بر این ، مخازن زیرزمینی برای آبیاری گیاهان و محصولات مناسب است. از آنجا که منبع آب در زیر زمین است ، شما آن را خیلی دور نمی کنید. حتی می توانید از آب پاش متصل به مخزن خود استفاده کنید.

مخازن سطح زمین


اکنون اگر این مخازن در دسترس شما باشد به راحتی قابل ساخت ، مدیریت و نگهداری هستند. بله ، آنها مقداری فضا اشغال می کنند ، اما ساخت آنها بسیار ارزان تر و آسان تر است. اگر می خواهید مخازن را روی زمین قرار دهید می توانید از هر نوع ماده ای استفاده کنید.
مخازن پلاستیکی سطح زمین از آنجا که مفیدترین و در دسترس ترین نوع هستند ، برای نیازهای روزانه مصرف آب شما ، چه برای آشامیدن و چه برای مصارف خانگی ، مناسب هستند. از آنجا که این کاربردها نیز اغلب به بازرسی و نگهداری مکرر نیاز دارند ، داشتن مخزن خود روی زمین یک ایده عالی است.

مخازن هوایی


آیا هنوز درباره اینکه از کدام نوع استفاده کنید بلاتکلیف هستید؟ خوب ، مخازن هوایی به شما مزایای مخازن زیرزمینی و سطح زمین را می دهد. از آنجا که آنها را بر روی یک سقف یا داربست می سازید ، می توانید بدون نگرانی از حفر کردن خاک ، به همان اندازه که از مخازن زیرزمینی استفاده می کنید ، در فضا صرفه جویی کنید.
همچنین مدیریت و نگهداری مخازن هوایی آسان است ، زیرا برای رسیدن به آنها فقط باید از نردبان بالا بروید. اگر می خواهید آنها را روی سقف خود قرار دهید ، می توانید لوله ها را از مخزن مستقیماً به سمت حمام یا اتاق لباسشویی خود قرار دهید.

انتخاب منبع آب


آخرین نکته نهایی که باید در انتخاب منبع آب مورد بحث قرار گیرد ، انتخاب اندازه مناسب شما و نیازهای شماست. سوال اصلی این است: "چه مقدار آب برای حمل و نقل در طول روزهای کمیاب نیاز دارم؟" شما مخزنی آنقدر کوچک نمی خواهید که به راحتی در زیر باران طغیان کند و در تابستان به سرعت خشک شود. شما همچنین نمی خواهید مخزنی آنقدر عظیم باشد که هزینه بیشتری داشته باشد و فضای بی موردی را اشغال کند.
در انتخاب اندازه مخزن خود باید دو فاکتور را در نظر گرفت: مقدار دریافتی از منبع و میزان مصرفی شما. با در نظر گرفتن این نکته ، شما می توانید اندازه مخزن خود را انتخاب کنید.
اکنون که همه مواردی را که باید در مورد مخازن آب بدانید مورد بحث قرار دادیم ، اکنون می آموزید که انواع مواد ، مکانی که مخزن خود را در آن می سازید ، نحوه استفاده از آنها و حتی اندازه مخزن هستند. همه مرتبط و ضروری در دانستن و در نظر گرفتن مخازن آب هستند. اکنون باید از مزایا و معایب هر نوع مخزن آب سنجید تا از آنها حداکثر استفاده را ببرید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع منبع آب پلاستیکی در لینک روبرو : منبع آب پلاستیکی

بامین تهویه بازدید : 64 دوشنبه 10 خرداد 1400 نظرات (0)

همانطور که قبلاً ذکر شد ، فیلترهای شنی به دلیل مکانیزم به کار رفته در آنها و هزینه نسبتاً کم آنها ، در تصفیه خانه های خانگی ، استخرهای شنا ، کارخانه های صنعتی و ... کاربرد زیادی دارند. از برنامه های اصلی فیلتر شنی می توان به شرح زیر اشاره کرد:

دستگاه تصفیه آب استخر


استخرهای عمومی و خصوصی یکی از مهمترین مواردی هستند که به شدت به آب تصفیه شده و عاری از آلودگی نیاز دارند. انواع فیلتر شنی استخر شامل سرعت کم ، سریع و زیاد است که در همه آنها از پمپ های هوا استفاده می شود. فشار وارد شده در نوع کند کمتر از دو نوع دیگر است و برای فیلترهای شنی و ماسه با سرعت بالا ، از سیلیس هایی با دانه های بزرگتر استفاده می شود و در نتیجه ، میزان آب عبوری از نازل ها افزایش می یابد و آب خروجی خواهد بود کیفیت پایین تر از دو نوع دیگر

پیش اسمز معکوس


عبور آب بسیار آلوده از یک دستگاه تصفیه مانند اسمز معکوس باعث کثیف شدن فیلترها به سرعت می شود. در این حالت یا باید فیلتر را با شستشو تمیز کرد یا باید کاملاً تعویض شود. به منظور جلوگیری از هزینه تعویض مداوم فیلتر ، از فیلتر شن و ماسه به عنوان پیش تصفیه برای حذف ذرات بزرگتر و آب با کدورت و ناخالصی کمتر به دستگاه RO استفاده می شود.

تصفیه فاضلاب


یکی از راه های چرخه آب بعد از مصرف ، تصفیه فاضلاب است که می تواند هزینه آبیاری فضای سبز و همچنین مصرف آب گیاهان صنعتی را تا حد زیادی کاهش دهد. یکی از مهمترین کاربردهای فیلتر شنی استفاده از آن برای تصفیه فاضلاب است که هزینه کمی دارد و می تواند ذرات معلق موجود در آب را به میزان دلخواه حذف کند.

دستگاه تصفیه آب آشامیدنی


آب یکی از مهمترین عناصر مورد نیاز بدن است که کیفیت آن تأثیر مستقیمی بر سلامت بدن دارد. وجود نمک در آب که بیشتر به دلیل رسوب در لوله کشی ساختمان است ، می تواند با گذشت زمان به کلیه ها آسیب برساند. برای حل این گروه از مشکلات موجود در آب می توانید از دستگاه تصفیه آب با فیلتر شنی استفاده کنید.

تصفیه آب کشاورزی


عبور گل ، تکه های برگ و شاخه از پمپ آب و ورود آنها به لوله های سیستم آبیاری قطره ای و بارانی باعث می شود خیلی زود مسدود شده و سیستم آبیاری مختل شود. نصب فیلتر شنی یکی از بهترین راه حل ها برای حل این مشکلات خواهد بود.

فیلتر شنی برج خنک


یکی از مهمترین کاربردها و دلایل تولید فیلتر شنی پاکمن در صنعت ، استفاده از آنها در برج های خنک کننده است. استفاده از این روش تصفیه آب تأثیر زیادی در کیفیت آب دارد و غالباً از فولاد در نظر گرفته می شود.

 

مشاهده لیست قیمت انواع فیلتر شنی در لینک روبرو : فیلتر شنی

بامین تهویه بازدید : 105 دوشنبه 10 خرداد 1400 نظرات (0)

تا به حال در مورد کولر آبی چیزی شنیده اید؟ بدون استفاده از مبردهای مصنوعی ، هوای طبیعی ، سالم و تمیز را با مصرف بسیار کم انرژی تأمین می کند. این مقاله اصول اساسی پشت آن را توضیح می دهد.

کولر آبی استفاده از آب تبخیر شده برای خنک سازی هوای گرم است. این همان اتفاقی است که هنگام بیرون آمدن از استخر شنا در روز گرم رخ می دهد. وزش باد به بدن مرطوب شما تا زمان خشک شدن احساس سرما می کند. این به دلیل تبخیر آب است.

کولر آبی در تاریخ


یونانیان باستان ، رومی ها و مصری ها با آویختن حصیرهای مرطوب جلوی پنجره ها و دهانه های چادر از کولر آبی استفاده می کردند. هوای گرم که از طریق تشک ها می وزد باعث می شود که هوا در دمای مناسب حفظ شود. این تشک ها نسخه اولیه لنت های خنک کننده امروزی ما بودند.

اختراع اولین فن های تهویه مکانیکی در قرن پانزدهم و بعداً در کل سیستم های کولر آبی آبسال با ترکیب برج خنک کننده و فن برای تولید کنندگان منسوجات انگلیس در قرن هجدهم ، لبه سیستم های کولر آبی را که امروز می شناسیم و استفاده می کنیم ، قرار داد.

سیستم های کولر آبی مدرن چگونه کار می کنند


قلب سیستم کولر آبی مدرن ، پد خنک کننده است که در آن آب تبخیر می شود و هوای عبوری از آن سرد می شود. پد های خنک کننده از ورق های سلولزی فلوت ساخته شده اند که به هم چسبیده اند. این ماده برای جلوگیری از پوسیدگی و اطمینان از ماندگاری طولانی و حداقل نگهداری ، با ترکیبات خاصی آغشته می شود.

یک سیستم توزیع آب ویژه ، آب را روی بالشتک های خنک کننده پخش می کند و از یکنواختی آب تأمین می کند که کل سطح را مرطوب نگه می دارد تا قابلیت خنک سازی را به حداکثر برساند. فن ها فشار منفی ایجاد می کنند و باعث می شوند هوا از طریق لنت ها خارج شود. تبخیر حاصل از تماس هوا و آب است. یک سیستم کنترل پمپ آب را کار می کند و فن هوا خنک را در منطقه پخش می کند.

مزایای کولر آبی:

  1. هوای تمیز که خطر باکتری و ویروس را کاهش می دهد
  2. بدون مواد شیمیایی و مبرد
  3. مصرف انرژی کم
  4. تجهیزات بدون تعمیر و نگهداری
  5. کولر آبی و باکتری و ویروس


همه راه حل های کولر آبی ما کیفیت هوای بسیار تمیز را ارائه می دهند زیرا همراه با پیش فیلتر شدن هوا هستند. این ترکیب با رطوبت ناچیز حاصل از استفاده از خنک کننده تبخیری ، باکتری ها را از بین می برد و سرعت انتشار ویروس ها در هوا را کاهش می دهد.

کولر آبی و باکتری و ویروس


همه راه حل های کولر آبی ما کیفیت هوای بسیار تمیز را ارائه می دهند زیرا همراه با پیش فیلتر شدن هوا هستند. این ترکیب با رطوبت ناچیز حاصل از استفاده از کولر آبی ، باکتری ها را از بین می برد و سرعت انتشار ویروس ها در هوا را کاهش می دهد.

کولر آبی و رطوبت تبخیری


حجم معینی از هوا در دما و فشار معین می تواند مقدار مشخصی از بخار آب را جذب و نگه دارد. اگر آن حجم هوا حاوی 65٪ ظرفیت رطوبت آن باشد ، گفته می شود که در 65٪ رطوبت نسبی باشد.

هرچه روز گرمتر باشد ، هوا خشک تر می شود ، با تبخیر می توان خنک کننده بیشتری ایجاد کرد. به عبارت دیگر ، اثر خنک کننده هنگامی که بیشتر از همه به آن نیاز داشته باشید ، بهترین است.

با این وجود کولرهای آبی ما به خوبی کار می کنند و در محیط های با رطوبت بالا کار می کنند و بسیار کارآمدتر از یک فن ساده که فقط هوای گرم را گردش می کند ، باقی می مانند. کولرهای ما بسته به دما و رطوبت محیطی که می خواهید خنک شوید ، رطوبت را بین 2 تا 5 درصد افزایش می دهند. افزایش جزئی در مناطق تهویه شده هوای تولید شده توسط واحد قابل مشاهده نیست.

قابلیت خنک کننده


جدول زیر دمای هوای خروجی نظری یک کولر آبی لورچ در یک رطوبت نسبی و دمای هوای ورودی را نشان می دهد. همانطور که نشان داده شده است ، دمای هوای ورودی 35 درجه سانتیگراد در 30 درصد رطوبت نسبی امکان تولید دمای هوای خروجی 26 درجه سانتیگراد را برای کولر آبی فراهم می کند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع کولر آبی در لینک روبرو : کولر آبی

بامین تهویه بازدید : 39 یکشنبه 09 خرداد 1400 نظرات (0)

واقعاً احساسی بهتر از این نیست که وقتی از حمام یا دوش خارج می شوید ، خود را با یک حوله گرم و خشک بپیچید. بنابراین ، ما مجموعه ای از بهترین نرده های حوله و رادیاتور را برای کمک به شما در افزودن سبک ، ارزش و تجمل به تجربه حمام خود گردآوری کرده ایم.

رادیاتور حوله گرم شده و رادیاتور حوله ای شما را با نهایت گرما ، لوکس و طراحی فراهم می کند ، در طیف وسیعی از سبک ها و اندازه ها متناسب با هر نوع سرویس بهداشتی ، رختکن یا اتاقهای مجازی موجود است.

رادیاتور حمام و ریل حوله ما شامل سبک های طراح و راه حل های گرمایش برقی در اشکال ، اندازه ها و پوشش های مختلف ساخته شده است تا جلوه فضای شما را بهبود ببخشد و اطمینان حاصل کند که در صورت نیاز همیشه حوله های خشک در دست دارید.

رادیاتور حوله گرم شونده لوکس


رادیاتور حوله خشک کن گرم شوشی یک روش ساده و مقرون به صرفه برای ایجاد جلوه ای از لوکس آبگرم مانند به حمام ، رختکن یا اتاقهای مجلسی است.

حمام های خانوادگی شلوغ از نرده های گرم شده حوله ای که باعث تولید حرارت عالی و ذخیره مقدار زیادی حوله می شوند ، بهره مند خواهند شد.

اما ، اگر سرویس بهداشتی شما کوچک و کمبود فضای دیوار است ، نگران نباشید - ما یک انتخاب گسترده و متنوع از رادیاتورهای حوله گرم جمع و جور داریم که گرمای فوق العاده را بدون اشغال فضای زیاد ارائه می دهند.

رادیاتور حمام و ریل حوله


برای داشتن نهایت راحتی و راحتی ، حوله حوله جدید خود را نزدیک حمام یا محفظه دوش قرار دهید تا بتوانید به انبوه حوله های خشک و گرم که تازه منتظر استفاده هستند دسترسی داشته باشید.

مجموعه ای از ریل حوله گرم شده


تمام رادیاتورهای حوله ای در محدوده BestHeating توسط پوشش های آنتراسیت ، پودر ، فولاد ضد زنگ یا کروم محافظت می شوند و باعث می شوند که هم تزئینی و هم دوام داشته باشید.

با چنین انتخاب رادیاتور آلومینیوم متنوعی از سبک ها و خروجی های عالی گرما در کل مجموعه ، فقط یک کلیک با اضافه کردن یک ظاهر نهایی مهم و عملی به حمام خود فاصله دارید.

مشاوره و قیمت رادیاتور حوله خشک کن


برای راهنمایی و مشاوره در مورد انتخاب رادیاتور حوله ای یا رادیاتور حمام ، به راهنمای خرید رادیاتور حوله خشک کن مراجعه کنید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور

بامین تهویه بازدید : 38 چهارشنبه 05 خرداد 1400 نظرات (0)

انتخاب بهترین اندازه فیلتر برای استخر خود


من هرگز نفهمیدم که چرا مردم بزرگترین پمپی را که توانایی خرید آن را دارند خریداری می کنند و سپس روی فیلتر استخر کوچک می شوند. من آن را "ذهنیت V-8" می نامم. آنها بزرگترین موتور را در کوچکترین ماشین می خواهند.

برای صرفه جویی در وقت شما در روز ارزشمندتان ، من اخلاق داستان را از قبل به شما می دهم. نکته اصلی این پست "GO BIG" است.

انتخاب فیلتر شنی استخر بزرگتر منطقی است و فواید زیادی دارد.
چرخه فیلتر طولانی تر ، یا زمان بین شستشوی عقب
بای پس ذرات ریز کمتر است
فیلتراسیون بیشتر آب
پاکسازی سریعتر مسائل آب
رسانه فیلتر با ماندگاری بیشتر
اندازه فیلترهای استخر مسکونی


اندازه فیلترها معمولاً با متر مربع مساحت سطح است. منطقی است: هرچه فوت مربع از فیلتر شنی مگاپول بیشتری داشته باشید ، عملکرد فیلتر بهتر خواهد بود. اما هنگامی که می خواهید سه نوع مختلف فیلتر استخر را با یکدیگر مقایسه کنید ، مشکل ایجاد می شود.

به این دلیل که همه آنها به روش های مختلف آلودگی و آوار را به دام می اندازند - آنها مانند سیب و پرتقال هستند!

اجازه ندهید این باعث سردرگمی شما شود. در هر نوع فیلتر شنی ، به طور معمول چهار یا پنج اندازه وجود دارد.

از این اندازه ها ، کوچکترین آنها برای استخرهای بالاتر از سطح زمین مناسب است ، از میان رده ها می توان برای استخرهای کوچک در حدود 15000 گالن استفاده کرد و فیلترهای بزرگ برای استخرهای بالاتر از 25000 گالن بهترین عملکرد را دارند.

برای اضافه کردن به سردرگمی ، نرخ گردش مالی لیست شده توسط تولید کننده برای فیلترهای استخر خود ذکر شده است. اینها معمولاً در صفحات اطلاعات محصول ذکر شده اند و حداکثر دبی را برای فیلترها نشان می دهند.

به نظر می رسد که این قطعه زیر ، از صفحه فیلتر شنی هایوارد ما نشان می دهد که یک فیلتر 25 متر مربعی می تواند از یک استخر 12000 گالنی مراقبت کند و من می توانم به شما بگویم که چنین نیست. حتی نزدیک نیست

فیلترهای شنی و ماسه


برای فیلترهای شنی و ماسه در استخرهای داخل زمین ، من می خواهم از قطر مخزن 30 use استفاده کنم ، که دارای یک سطح فیلتر 4.9 فوت مربع است و 600 پوند شن را در خود جای داده است. برای استخرهای کوچک (زیر 20،000 گالن) ، اگر بودجه کم باشد ، ممکن است اندازه بعدی (مخزن 24 ″) را توصیه کنم. اما هرگز برای استخرهای زیر زمین کوچکتر از این شوید.

فیلترهای کارتریج


من یک قانون کلی برای فیلترهای استخر کارتریج دارم: 100 فوت مربع سطح فیلتر در هر 10000 گالن آب استخر ، حداقل. من دوست دارم مدل های 400 فوت مربع را در استخرهای زیر زمین بیش از 25000 گالن ببینم. این موارد می توانند در بیشتر موارد بدون تمیز کردن یک فصل کامل را سپری کنند.

 

فیلتر شنی دیاتومه ای

 

از آنجا که فیلترهای شنی دیاتومه ای برترین نوع فیلتراسیون را ارائه می دهند ، افراد تمایل دارند کوچک شوند و یک D.E 24 یا 36 فوت مربع خریداری کنند. فیلتر کردن اوه ... نه ، برو بزرگ! از چیزی زیر فیلتر 48 متر مربع استفاده نکنید و اگر استخر شما بیش از 25000 گالن است ، با پسر بزرگ (فیلتر 60 فوت مربع) بروید.

برای متوسط ​​استخر درون ، اگر پول در دسترس است ، یک D.E. بزرگ بخرید. فیلتر شنی پاکمن کنید و با آن کار کنید. اگر امسال بودجه شما خیلی کم است ، فیلتر شن 30 اینچی را بخرید.

اندازه پمپ به اندازه فیلتر شنی


با داشتن یک فیلتر شنی فلزی بزرگ استخر ، هیچ نگرانی در مورد بزرگ بودن پمپ برای فیلتر شنی وجود ندارد. همچنین ، اگر به نظر می رسد پمپ شما برای یک فیلتر استخر بزرگتر کوچک است ، نگران نباشید - این به ندرت وجود دارد. اگر پمپ خیلی بزرگ باشد ، می تواند انواع مشکلات را به وجود آورد. آلودگی می تواند از طریق فیلتر عبور داده شود ، داخلی می تواند خرد یا ترک بخورد ، و فشار زیاد شرایط آهسته ، ناکارآمد و بالقوه خطرناک را ایجاد می کند.

 

اندازه فیلتر شنی به اندازه استخر


قانون دیگری که برای اندازه فیلتر استخر دارم ، بررسی اندازه استخر در گالن است. اگر قبلاً این را محاسبه نکرده اید ، اندازه گیری کنید. فرمول طول x عرض x x عمق متوسط ​​x 7.5 ، برای استخرهای مستطیل شکل است. برای استخرهای بیضی شکل ، ضرب را از 7.5 به 5.9 تغییر دهید.

NSF استاندارد 50
سازندگان فیلتر هر سه سیستم را مطابق با استاندارد 50 "اجزای سیستم گردش خون برای استخرهای شناوری" بنیاد ملی بهداشت (NSF) اندازه می کنند.

شن و ماسه با سرعت بالا - حداکثر میزان جریان 25 GPM در فوت مربع سطح ، به طور معمول بین 15 تا 20 GPM در فوت مربع. حداقل سرعت جریان 11 GPM در هر فوت مربع برای استفاده از فیلتراسیون مسیر شکنجه مورد نیاز است عمق فیلتر نوع عمق. سرعت جریان بیش از 25 GPM می تواند منجر به کانال سازی شود.

Diatomaceous Earth (DE) - حداکثر سرعت جریان 2.5 GPM در فوت مربع سطح ، به طور معمول 2 GPM در هر فوت مربع. جریان و فشار مناسب برای اطمینان از تشکیل کیک یکنواخت در شبکه های پشتیبانی ضروری است.

کارتریج - حداکثر سرعت جریان 1 GPM در فوت مربع مساحت ، می تواند بین 0.25 GPM تا 1 GPM در فوت مربع اندازه داشته باشد.

در اینجا برخی از توصیه های اندازه فیلتر استخر بر اساس نوع وجود دارد. اندازه استخر خود را در گالن (یا کمتر) با شماره مدل فیلتر مطابقت دهید. و ، از بزرگتر شدن یک اندازه نترسید!

 

مشاهده لیست قیمت انواع فیلتر شنی در لینک روبرو : فیلتر شنی

بامین تهویه بازدید : 81 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

منبع آب ایستاده اغلب راحت ترین و کارآمدترین روش برای ذخیره آب در داخل یا مجاور آن است. آنها مخازن ایده آل برای جمع آوری آب باران و ظروف ذخیره آب قابل شرب و غیر قابل آشامیدن نیز هستند. یک منبع آب ایستاده ممکن است درون یک کمد یا اتاق تاسیسات یک ساختمان موجود قرار داشته باشد و به راحتی در داخل یا کنار دیوار یک ساختمان جدید قرار گیرد.

ملاحظات موثر در نصب منبع آب ایستاده شامل ارتفاع شیرهای آب در مقایسه با پایین مخزن برای سیستم های تغذیه گرانش است. در صورت برنامه ریزی دقیق ، از چنین لوازم جانبی می توان برای تمیز کردن ، آبیاری محصولات یا حیوانات و بسیاری از فرآیندهای صنعتی استفاده کرد. گاهی اوقات استفاده از مخازن ذخیره آب ایستاده به عنوان روشی برای مدیریت آب تجمع یافته در یک محل ، یا به صورت بارندگی یا رواناب ، امری سودمند است که به شما اجازه می دهد از مناطق حساس کانالیزه شود یا به تدریج آزاد شود.

برای بیشتر مشتری های ما که مخزن ذخیره آب ایستاده را انتخاب می کنند ، پلاستیک مواد ایده آل است. مخازن پلاستیکی نسبت به مخازن فلزی در هر لیتر آب ذخیره شده سبک تر هستند و در صورت قرار گرفتن در معرض آب و هوا ماندگاری بیشتری دارند.

منبع آب پلاستیکی عمودی از CHF Supplies توسط شرکت های محترم با استاندارد بالایی تولید می شوند. اگر قرار است مخزن آب شما به هر طریقی به منبع تغذیه شبکه متصل شود ، یک مخزن آب تأیید شده WRAS را انتخاب کنید تا مطمئن باشید تمام قوانین مربوطه را رعایت می کند.

یکی دیگر از مزایای مخازن پلاستیکی این است که می توانند به انواع مختلفی از اشکال ، اندازه ها و پروفیل ها تبدیل شوند تا تقریباً در هر موقعیتی متناسب باشند. اگر هیچ یک از مخازن موجود در این صفحه با هدف شما مطابقت ندارد ، حتما مخازن افقی و مخازن باریکی را که ذخیره می کنیم مشاهده کنید. یا با ما تماس بگیرید و دقیقاً آنچه را که نیاز دارید توصیف کنید.

مخازن ذخیره آب آشامیدنی در اندازه های مختلف ، تا 30000 لیتر وجود دارد. تصویب شد

مخازن برداشت آب باران / آب غیر شرب در هر دو اندازه خانگی و تجاری مناسب برای ذخیره آب در طیف وسیعی از صنایع. مخازن پلاستیکی ما امکان ذخیره آب و استفاده از آن را به راحتی شما فراهم می کنند. ظرفیت های از 150 لیتر تا 90،000 لیتر.

 

مشاهده لیست قیمت انواع منبع آب ایستاده در لینک روبرو : منبع آب ایستاده

بامین تهویه بازدید : 36 چهارشنبه 24 دی 1399 نظرات (0)

 

راهنمای گام به گام نحوه نصب مخزن انبساط حرارتی در سیستم گرمایش آب خانه. چگونه کار می کند و چرا نصب آن مهم است؟

منبع انبساط چیست و چگونه کار می کند

منبع انبساط حرارتی وسیله ای است که در آب آشامیدنی و گرمایش فضای هیدرونیک برای محافظت از سیستم در برابر فشار زیاد آب استفاده می شود. منبع انبساط یا مخزن برای دریافت افزایش حجم آب گرم ، کاهش فشار و محافظت از سیستم در برابر خرابی طراحی شده است. این دستگاه حاوی غشای هوا (دیافراگم) است که معمولاً از لاستیک ساخته شده و از یک طرف با هوا تحت فشار قرار می گیرد در حالی که در طرف دیگر آب لوله کشی منزل است.

با افزایش دما و فشار آب ، مثانه هوا منبسط می شود و فضای گسترش آب از آبگرمکن را فراهم می کند. با کاهش دمای آب و فشار ، دیافراگم به موقعیت طراحی خود برمی گردد و آب خنک شده را به بخاری برمی گرداند.

از منبع انبساط در سیستم های حلقه بسته که ممانعت کننده های جریان و دریچه های کنترل نصب شده است استفاده می شود و از آنجا که آب منبسط شده جایی برای رفتن ندارد ، منبع انبساط برای گرفتن مقدار اضافی آب وجود دارد. توجه: وقتی آب از دمای 50 فارنهایت تا 120 فارنهایت گرم شود ، حجم آب تقریباً 2٪ افزایش می یابد. منبع انبساط باید اندازه مناسبی داشته باشد در حالیکه ظرفیت نصب شده به اندازه آبگرمکن بستگی دارد.

چرا نصب منبع انبساط ضروری است

هنگامی که منبع انبساط نصب نشده و فشار شروع به افزایش می کند ، یکی از رایج ترین مشکلات ، چکیدن آب از شیر کاهش دما و فشار (شیر TPR) است. به دلیل فشار بیشتر ، انبساط می تواند بر عملکرد طبیعی شیر تأثیر بگذارد ، انرژی را هدر دهد ، عمر واحد را کاهش دهد و به یک خطر بالقوه ایمنی تبدیل شود.

از آنجا که آب غیرقابل تراکم در نظر گرفته می شود ، به دلیل فشار آب بسیار زیاد ، مشکل بسیار بزرگتری رخ می دهد و اینها شامل بخاری آب برآمده ، پارگی مخزن ، دریچه تخلیه هوا یا اتصالات گاز و آب ، نشت و موارد دیگر است. نحوه نصب منبع انبساط حرارتی - دستورالعمل فشار آب در خانه خود را بررسی کنید. باید نزدیک به 50 PSI باشد. اگر بالاتر از 80 PSI باشد ، شیر كاهش فشار را نصب كنید.

فشار هوای داخل منبع انبساط حرارتی را بررسی کنید. فشار باید برابر با حداکثر فشار آب در خانه شما باشد. در صورت لزوم از پمپ دستی برای افزایش فشار هوا استفاده کنید. توصیه می شود منبع انبساط حرارتی را روی خط آب سرد ، به صورت افقی و نزدیک به آبگرمکن نصب کنید. برای اتصال ضد آب از اتصالات T رشته ای ، نوار تفلون و آچار لوله استفاده کنید. با باز کردن شیر آب گرم هوای محبوس شده را خارج کنید.

 

چگونه بررسی کنیم منبع انبساط کار می کند یا خیر فرض خواهیم کرد که منبع انبساط از دیافراگم استفاده می کند و آب و هوا را جدا می کند. در سمت سرد خط آبرسانی نصب شده است. روی هر دو قسمت بالا و پایین مخزن ضربه بزنید. وقتی روی قسمت فوقانی ضربه می زنید ، باید به نظر می رسد توخالی است. اگر صدای ضرب و شتم را می شنوید ، محفظه فوقانی پر از آب می شود که نشان دهنده آسیب دیدن دیافراگم است.

همچنین می توانید با لمس بالا و پایین دستگاه ، دمای سطح مخزن خارج را بررسی کنید. باید روی شیر آب ، جایی که هوا قرار دارد ، سرد و در پایین ، جایی که آب گرم مخزن ذخیره می شود ، گرم باشد. از فشار سنج برای بررسی فشار داخل منبع انبساط باز استفاده کنید. قرائت باید براساس مشخصات سازنده باشد.

اگر فشار داخل مخزن آبگرمکن زیاد باشد و منبع انبساط درست کار نکند ، شیر TPR در حال چکه است. نکات و ماشین حساب های اندازه گیری آیا می دانید برای محاسبه اندازه منبع انبساط می توانید از ماشین حساب آنلاین استفاده کنید؟

اگر از اندازه مطمئن نیستید ، بهتر است یک مخزن انبساط بزرگ نصب کنید. اگر یک منبع انبساط کوچکتر از آنچه مورد نیاز است نصب کنید ، فشار اضافی باعث تخلیه دریچه تسکین می شود. نتیجه نصب منبع انبساط یک پروژه خانگی DIY است که توسط هر فرد حرفه ای برای مدت کوتاه انجام می شود. خرید آنها گران نیست - قیمت آنها چیزی در حدود 20 تا 100 دلار است.

همچنین ، برای نصب ، به چند لوله مسی و مواد برای لحیم کاری یا لوله و اتصالات گالوانیزه نیاز دارید. مهم نیست خانه ای که در آن زندگی می کنید با سیستم تامین آب بسته یا باز است ، آن را نصب کنید ، زیرا دستگاه از سیستم نه تنها در برابر انبساط حرارتی و فشار زیاد بلکه آسیب های دائمی بخاری و سیستم گرمایشی محافظت می کند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع منبع انبساط در لینک روبرو : منبع انبساط

بامین تهویه بازدید : 74 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

 

جواب کوتاه؟

اگر خانه شما دارای سیستم لوله کشی "بسته" است ، بله ، شما به یک منبع انبساط نیاز دارید.

می بینید که خانه ها دارای سیستم لوله کشی باز یا بسته هستند. یک سیستم لوله کشی بسته از جریان آب در جهت معکوس جلوگیری می کند (به عنوان مثال ، آب پس از ورود به لوله های خانه شما دوباره به خطوط شهر جاری نخواهد شد).

از آنجا که اکثر خانه های جدید با سیستم لوله کشی بسته ساخته شده اند ، به احتمال زیاد شما به یک منبع انبساط نیاز خواهید داشت. در زیر دلیل آن را توضیح خواهیم داد.

در این مقاله ، ما به عناوین زیر خواهیم پرداخت:

چرا شما به یک منبع انبساط با سیستم حلقه بسته نیاز دارید؟
چگونه تشخیص دهیم سیستم لوله کشی بسته دارید یا خیر
برای نصب منبع انبساط آبگرمکن برقی به یک لوله کش احتیاج دارید؟
چرا شما به یک منبع انبساط با سیستم حلقه بسته نیاز دارید؟
جواب مختصر؟

منبع انبساط از آسیب رساندن به آبگرمکن و سیستم لوله کشی شما جلوگیری می کند.

در اینجا پاسخ دقیق تر است ...

همانطور که در ابتدا ذکر کردیم ، یک سیستم بسته یک مسیر واحد را برای جریان آب در خانه شما ایجاد می کند (اما از آن خارج نمی شود).

اما ، وقتی آب گرم می شود ، حجم آن منبسط می شود (به این انبساط حرارتی می گویند). وقتی حجم آب منبسط می شود ، فشار بیشتری به مخزن وارد می کند.

با گذشت زمان ، پس از انبساط و انقباض مداوم ، مخزن ضعیف می شود (به فکر خم شدن یک گیره کاغذ به جلو و عقب باشید - در نهایت شکسته می شود).

و اینجاست که مخزن انبساطی وارد می شود.

هنگامی که یک منبع انبساط نصب می کنید ، حجم اضافی آب ایجاد شده در اثر انبساط حرارتی به طور خودکار به مخزن انبساط هجوم می آورد و فشار داخل آبگرمکن شما را کاهش می دهد.

از آنجا که فشار را کاهش می دهد ، یک منبع انبساط عمر بخاری آب شما را طولانی می کند. در حقیقت ، اگر سیستم لوله کشی بسته و منبع انبساط ندارید ، ممکن است برخی از تولیدکنندگان ضمانت آبگرمکن شما را باطل کنند.

اکنون که دانستید چرا به مخزن انبساط نیاز دارید ، بیایید ببینیم که آیا سیستم لوله کشی بسته دارید یا خیر.

چگونه تشخیص دهیم سیستم لوله کشی بسته دارید یا خیر
اگر می بینید که یک دستگاه جلوگیری از برگشت جریان (مانند شیر چک یا شیر کاهش فشار) به شیر قطع کننده آب اصلی شما متصل است ، پس یک سیستم لوله کشی بسته دارید.

توجه: دستگاه های پیشگیری از برگشت جریان می توانند از نظر طراحی متفاوت باشند ، اما بیشتر آنها شبیه دستگاهی مانند این هستند.

شیر قطع آب شما معمولاً قرار دارد:

روی یک دیوار خارجی

در یک زیرزمین

در یک اتاق کمد یا کمد

اگر در مکان یابی شیر اصلی قطع آب خود مشکلی دارید یا نمی توانید دستگاه پیشگیری از برگشت جریان را شناسایی کنید ، با یک لوله کش تماس بگیرید. آنها به شما اطلاع می دهند که آیا شما یک سیستم باز یا بسته دارید و می توانند توصیه های منبع انبساط را ارائه دهند.

به منبع انبساط نیاز دارید؟ با یک لوله کش تامپا تماس بگیرید

 

مشاهده لیست قیمت انواع منبع انبساط در لینک روبرو : منبع انبساط

بامین تهویه بازدید : 67 یکشنبه 20 مهر 1399 نظرات (0)

آب وقتی گرم می شود منبسط می شود و اگر جایی برای رفتن نداشته باشد ، می تواند وضعیت خطرناکی ایجاد کند. داخل آبگرمکن خانه خود را با فشار بیش از حد داخلی تصور کنید.

در گذشته ، آب تحت فشار جمع شده به راحتی به سیستم تأمین شهر تخلیه می شد. اما این همیشه ممکن نیست. اگر چیزی برای جلوگیری از این انتشار وجود داشته باشد ، شما نیاز به محافظ دیگری خواهید داشت - که ما را به منبع انبساط آبگرمکن می رساند.

منبع انبساط آبگرمکن چیست؟


منبع انبساط آبگرمکن یک تشکر کوچک اضافی است که به واحد آبگرمکن شما متصل است. برای کنترل آب اضافی جمع شده طراحی شده است. بنابراین ، هنگامی که فشار آب بیش از حد بالا می رود ، به جای آسیب رساندن به شیرآلات ، اتصالات و اتصالات لوله کشی منزل ، به مخزن انبساطی شما سرازیر می شود و به طور بالقوه باعث ایجاد ترکیدگی با خسارات و هزینه های بی اندازه می شود.

انتظار 2

هنگامی که آب شما به صورت حرارتی منبسط می شود ، یک منبع انبساط آبگرمکن از افزایش فشار ناخواسته جلوگیری می کند. با گرم شدن آب از 50 درجه فارنهایت به 120 درجه فارنهایت ، آب تقریباً 2٪ منبسط می شود.

شما مخزن انبساط را از دریچه ورودی که آب گرم را به خانه شما می فرستد پایین خط نصب می کنید. مخزن دارای دو بخش است که توسط یک شیر لاستیکی جدا می شود. آب از قسمت بالایی عبور می کند و در پایین هوای تحت فشار وجود دارد.

این فشار هوا است که به مخزن اجازه می دهد فشار اضافی آبگرمکن شما را جذب کند و این باعث می شود آن از سیستم های دیگر خانه خود دور نشود.

چه کسی به منبع انبساط آبگرمکن نیاز دارد؟


اگر یک "سیستم بسته" دارید ، به این معنی که یک مانع برگشت جریان یا وسیله دیگری وجود دارد که به شما اجازه نمی دهد آب شما به منبع اصلی جریان یابد ، انبساط حرارتی منجر به افزایش فشار قابل توجهی در سیستم لوله کشی خانه شما می شود.

در این شرایط نه تنها باید منبع انبساط حرارتی داشته باشید بلکه برخی از شهرداری ها نیز به آن نیاز دارند. بعلاوه ، اگر سیستم بسته دارید و موفق به دریافت این پادمان نمی شوید ، تولید کننده بخاری آب شما ممکن است ضمانت شما را باطل کند.

در صورت داشتن آبگرمکن بدون مخزن ، به منبع انبساط آبگرمکن نیاز ندارید زیرا مخزنی وجود ندارد و فشاری ایجاد نمی کند. به همین ترتیب ، اگر خانه شما با یک سیستم آبرسانی باز کار کند ، جایی که آب اضافی به منبع آب شهری برمی گردد ، هیچ مشکلی برای سیستم لوله کشی خانه شما ایجاد نمی کند.

سوالات متداول در مورد مخازن انبساط بخاری آب عبارتند از:

سوپاپ چک چیست؟
سوپاپ چک مکانیزمی است که از برگشت جریان آب منبسط شده با حرارت در جهت اشتباه جلوگیری می کند. بدون مخزن انبساط ، افزایش فشار می تواند باعث ایجاد فشار غیر ضروری بر روی لوله کشی شما از جمله آبگرمکن شود و باعث کاهش عمر کاری آنها شود.

 

آیا منبع انبساط باید در سمت سرد نصب شود؟


اگرچه مخازن انبساطی می توانند در قسمت گرم نصب شوند ، اما اکیداً توصیه می کنیم که آنها روی خط سرد ، پایین دست شیر ​​خاموش نصب شوند.

در کجا باید منبع انبساطی در رابطه با بخاری آب گرم نصب شود؟


منبع انبساطی شما می تواند در هر مکانی از سیستم لوله کشی شما باشد و نیازی به نصب در مجاورت آبگرمکن ندارد. معمولاً با استفاده از "T" در ورودی سرد به آبگرمکن نصب می شود. اما ، از لحاظ عملکردی ، می توان آن را در هر نقطه از خط ورودی سرد نصب کرد.

آیا منبع انبساط را می توان از هر زاویه ای نصب کرد؟


منبع انبساط را می توان از هر زاویه ای نصب کرد. این با اطلاعاتی که با هر منبع انبساطی که در یک فروشگاه خرده فروشی خریداری می کنید در تعارض است. دستورالعمل نصب همراه مخازن انبساط خرده فروشی می گوید مخزن باید در حالت عمودی آویزان نصب شود.

هنگامی که یک منبع انبساط  خرده فروشی انتخاب می کنید ، با "اتصالات زین" همراه است. این به شما امکان می دهد از لحیم کاری خودداری کنید و نصب منبع انبساط را برای افراد متوسط ​​ساده تر می کند. زین دارای گیره های ساده روی لوله است و همراه با نخ است که به شما امکان می دهد مخزن را وصل کنید.

ابتدا یک سوراخ کوچک در لوله موجود سوراخ می کنید. در مرحله بعدی ، گیره محکم شده است تا سوراخ با ورودی مخزن انطباق همسو شود. اگرچه این یک گزینه است ، ما به چندین دلیل این اتصالات را توصیه نمی کنیم. آنها فقط اجازه می دهند مخزن در یک موقعیت قرار گیرد (عمودی) ، و غیر قابل اعتماد هستند.

در عوض ، ما توصیه می کنیم اتصالات مناسب را در سیستم لحیم کنیم یا از اتصالات گالوانیزه استفاده کنیم.

چگونه می توان فهمید که به تعویض مخزن انبساط آبگرمکن نیاز دارید یا خیر
منبع انبساط شما بخشی حیاتی از لوله کشی و سیستم گرمایش آب خانه شما است. در حالی که یک آبگرمکن سنتی ممکن است 10-15 سال دوام داشته باشد ، منبع انبساط شما ممکن است قبل از این مرحله خراب شود. اول ، شما می توانید از طریق نصب مناسب که اطمینان از مطابقت فشار هوا در مخزن با فشار آب در خانه شما است ، عمر منبع انبساط خود را افزایش دهید.

با بازرسی دوره ای از منبع انبساط باز می توانید از یک حادثه پرهزینه جلوگیری کنید. اگر می بینید که در زیر مخزن یا نزدیک اتصالات آب چکه می کند ، ممکن است شیر ​​مسدود شود. این امر می تواند به دلیل آواربرداری مانند رسوبات معدنی اتفاق بیفتد.

شما همچنین باید مکانیزمی برای بررسی فشار مانند اندازه گیری فشار آب در اختیار داشته باشید که بتواند به شما بگوید که مخزن به درستی کار می کند یا دیافراگم آسیب دیده است. مخزن انبساط آبگرمکن اغلب بدون نیاز به تعویض کل سیستم شما قابل تعویض است.

 

مشاهده لیست قیمت انواع منبع انبساط در لینک روبرو : منبع انبساط

بامین تهویه بازدید : 38 چهارشنبه 19 شهریور 1399 نظرات (0)

 

شاید یکی از کمترین مناطق عملکردی سیستم گرمایش هیدرونیک حلقه بسته ، منبع انبساط باشد. این یک مورد کمترین توجه را از کلیه اجزای سیستم گرمایشی دارد. بیشتر این بی توجهی به دلیل کمبود دانش عمومی است. برخی از اطلاعات برای کمک به شما در درک بهتر عملکرد مخازن انبساطی است. همانطور که همه ما می دانیم ، آب منبسط می شود
شاید یکی از کمترین مناطق عملیاتی سیستم گرمایش هیدرونیک حلقه بسته ، منبع انبساط باشد. این یک مورد کمترین توجه را از کلیه اجزای سیستم گرمایشی دارد.

بیشتر این بی توجهی به دلیل کمبود دانش عمومی است. در اینجا برخی از اطلاعات برای کمک به شما در درک بهتر عملکرد مخازن انبساط وجود دارد.

همانطور که همه ما می دانیم آب هنگام گرم شدن منبسط می شود. برعکس ، وقتی سرد می شود منقبض می شود. اگر وسیله ای برای جبران این همه انبساط و انقباض نداشته باشیم ، فشار سیال در سیستم های ما به شدت در حال نوسان است.

اولین مخازن انبساطی موجود در سیستم های جاذبه قدیمی چیزی بیشتر از منبع روباز مس و مسطح در بالای بالاترین قسمت سیستم گرمایشی نبودند. با انبساط آب ، مخزن موجود در اتاق زیر شیروانی را از مایع منبسط کننده پر کرد. اگر منبع به دلیل پر شدن زیاد سرریز شود ، آب اضافی به ناودان اتاق زیر شیروانی می ریزد. مسئله بزرگی نیست

وقتی آب سرد شد ، حجم مخزن کاهش یافت اما همچنان سیستم گرمایش کامل حفظ شد. پر کردن سیستم از طریق پر کردن دستی انجام می شد و اندازه گیری در اتاق مکانیکی نشان می داد که چند فوت آب بالای دیگ آبگرم وجود دارد. یک علامت روی گیج معمولاً سطح پر شدن سرد را نشان می داد.

با گذشت زمان و تکامل سیستم ها ، نیازی به درجه حرارت بالاتر کار شد. برای دستیابی به این هدف ، باید یک سیستم تحت فشار "بسته" ایجاد شود. از این رو ، منبع انبساط باز راهی دایناسورها شد.

مردم از همان اوایل می دانستند که باید درون مخزن دارای بار هوایی باشند زیرا آب قابل تراکم نیست. مخازن اولیه در واقع یک مخزن استوانه ای استیل است ، دقیقاً مانند ظرفی که در یک آبگرمکن گازی وجود دارد. آنها به دیگ بخار متصل شدند زیرا در اینجاست که تصور می شد هوای معلق در آب بیشترین پتانسیل خروج از محلول را دارد.

هوا از آب بازیابی شده و به مخزن انبساط فرستاده شد تا "بالشتکی" را که هنگام گسترش حجم مایع سیستم فشرده می شود ، حفظ کند.

این نوع سیستم را سیستم "air in" می نامند. به غیر از تصفیه اولیه ، تمام هوای موجود در سیستم در سیستم باقی خواهد ماند و قرار است در دیگ بخار بازیابی شود و دوباره به مخزن ارسال شود. اتصالات زیادی برای اطمینان از اتفاقی که افتاده و عدم خنک شدن هوا از مخزن ، هنگام خنک شدن سیستم ، ساخته شده اند.

در این نوع سیستم ها هرگز نباید دریچه اتوماتیک در هر نقطه از سیستم نصب شود. اگر یکی دارد ، آن را بردارید. این اجازه می دهد هوایی که قرار است بازیابی شود و به فرار بالشتک برگردانده شود. در نتیجه ، منبع انبساط وارد آب می شود ، و سپس شیر تسکین شروع به بیرون آمدن می کند.

 

برعکس ، سیستمی با نوع مخزن انبساط مثانه هوا دربند "یک سیستم خارج کردن هوا" محسوب می شود و باید دستگاه حذف هوا نصب شود. این دستگاه باید در محلی نصب شود که سرعت آب کمترین و پتانسیل خروج هوا از سیستم تعلیق بیشتر باشد.

این روش "هوا کردن" نوع "جدید" سیستم است. عملکرد آن بسیار آرامتر از سیستمهای قدیمی "در هوا" است و پتانسیل خوردگی داخلی اجزای آهنی به حداقل می رسد. به یاد داشته باشید ، زنگ زدگی هرگز نمی خوابد.

برای دومین قسمت از مخازن انبساط 101 ماه آینده دیدار می کنیم. تا آن زمان ، کلاه خود را خشک و خوشحال نگه دارید!

 

مشاهده لیست قیمت منبع انبساط در لینک روبرو : منبع انبساط

بامین تهویه بازدید : 83 سه شنبه 18 شهریور 1399 نظرات (0)

 

منبع انبساط فایبرگلاس در طولانی مدت بسیار مقرون به صرفه تر است. با در نظر گرفتن تمام مزایای مرتبط با خرید ، نصب ، نگهداری و دوام ، مخزن فایبرگلاس یک راه حل سودآورتر است ، به ویژه برای سیستم های با ظرفیت متوسط ​​تا بزرگ.


با دوام تر از بتن


منبع انبساط فایبرگلاس پس از نصب و دفن ، کاملاً بی اثر می شود. بنابراین از دوام و تنگی بهینه در سراسر برخوردار است. در مقایسه با سایر مواد ، منبع انبساط فایبرگلاس مزایای بیشماری را به شما ارائه می دهد:
بدون زوال
بر خلاف بتن ، فایبرگلاس فاقد فلز است و با گذشت زمان تخریب نمی شود. در واقع هیچ اقدامی گالوانیکی روی آرماتور وجود ندارد که ممکن است عملکرد را کاهش دهد.
بدون خوردگی داخلی یا خارجی
منبع انبساط فایبرگلاس هرگز زنگ نمی زند زیرا حاوی هیچ نوع تقویت کننده فلزی نیست. علاوه بر این ، سطح داخلی متخلخل غیر متخلخل از تکثیر جلبک ها ، باکتری ها یا میکروب ها (MIC ، خوردگی ناشی از میکروب ها) جلوگیری می کند.
ضعف ساختاری ندارد
بر خلاف بتن ، منبع انبساط فایبرگلاس ماده ای غیر متخلخل است که بدون اتساع قرار می گیرد. این پایداری یک مهر و موم کامل ایجاد می کند و از ایجاد ترک احتمالی در اثر انبساط و انقباض در طول زمان جلوگیری می کند. ساخت فایبرگلاس بدون بدنه آن را به یک راه حل مقاوم و یکپارچه و بدون ضعف تبدیل می کند که می تواند منجر به نشت شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر اسناد ما را در مورد مخازن انبساط فایبرگلاس ما کشف کنید.

بدون نگهداری ، بتن را دوست ندارید
منبع انبساط فایبرگلاس به دلیل خاصیت تک پوستی و نفوذ ناپذیری خود ، به برنامه نگهداری و پوشش ضد آب نیاز ندارد. بنابراین ، به راحتی عملیات شما را ساده می کند.

هیچ نظارت خاصی نیاز ندارد
عدم حساسیت به جریان های الکتریکی سرگردان
بدون تعویض مهر و موم
در طول عمر مخزن هیچگونه تداخلی وجود ندارد
آرامش کامل برای سالهای آینده
سبک تر از بتن


مخزن انبساط فایبرگلاس تقریباً 30 برابر مخزن بتونی قابل مقایسه است *. جرثقیل های سنگین را فراموش کرده و از پس انداز قابل توجه بهره مند شوید.

دستکاری آسان
این سبکی فوق العاده حمل و نقل ، نصب و جابجایی را تسهیل می کند. علاوه بر این ، مقاومت و ساختار منبع انبساط فایبرگلاس مونوکوک محصولی را ایجاد می کند که می تواند در بدترین شرایط نصب مقاومت کند. بدون مونتاژ در سایت مورد نیاز است
پایدار
در مواردی که سطح آب به منبع برسد ، سیستم لنگر پتانسیل شناور را جبران می کند. حتی اگر مخزن انبساط خالی و بسیار سبک باشد ، منبع انبساط فایبرگلاس به شدت پایدار خواهد ماند. این برای حفاری خشک یا سیل طراحی شده است.
مقیاس پذیرتر از بتن
با منبع انبساط فایبرگلاس ، اتصال مخازن انبساط مکمل از طریق اصل شناورهای ارتباطی آسان است. این ویژگی به شما امکان می دهد تا سیستم ها را با ظرفیت نامحدود طراحی کنید.

تنوع در حجم استاندارد تا 150 مترمربع
تنظیمات متغیری که می توانند با محدودیت های زمین سازگار شوند
طراحی و ساخت متناسب با نیازهای خاص مشتریان

 

مشاهده لیست قیمت انواع منبع انبساط در لینک روبرو : منبع انبساط

بامین تهویه بازدید : 57 دوشنبه 17 شهریور 1399 نظرات (0)

 

هنگامی که آب گرم می شود فضای مورد نیاز برای هر مولکول افزایش می یابد. هرگونه تلاش برای جلوگیری از این گسترش توسط نیروهای عظیمی برآورده خواهد شد.

اگر یک ظرف فلزی محکم کاملاً با آب مایع پر شده و از اتمسفر مهر و موم شود ، با گرم شدن آب افزایش سریع فشار را تجربه می کند. اگر این فشار برای ساخت مجاز باشد ، ظرف در بعضی مواقع به شدت می ترکد.

برای جلوگیری از چنین نتیجه ای ، سیستم های هیدرونیک حلقه بسته به منبع انبساط مجهز هستند. مخزن یک "بالشتک" از هوا را فراهم می کند - مایعی کاملاً قابل فشردگی - که آب انبساط یافته می تواند بدون ایجاد فشارهای زیاد در سیستم فشار وارد کند. هوای مخزن را مانند یک فنر تصور کنید.

با گسترش آب سیستم ، این "چشمه" فشرده می شود. وقتی آب خنک و منقبض می شود ، "چشمه" به حالت اولیه خود برمی گردد.

سیستم های قدیمی اغلب از منبع انبساط "استاندارد" استفاده می کنند که در آن هوا و آب در تماس مستقیم هستند. این نوع منیع انبساط معمولاً از سقف اتاق مکانیکی معلق است. این اجازه می دهد تا هوای آزاد شده از بار اولیه سیستم در داخل مخزن به سمت بالا حرکت کند.

نمونه ای از چنین مخزنی در شکل 1 نشان داده شده است.

اگرچه کاربردی هستند ، مخازن انبساط استاندارد به طور قابل توجهی بزرگتر از مخازن انبساط مدرن از نوع دیافراگم یا مثانه هستند. به همین ترتیب گران تر ، سنگین تر و به فضای بیشتری برای نصب نیاز دارند.

اگر به اتصالات مناسب مجهز نباشند ، آنها می توانند به مرور زمان با آب پر شوند و "وارد آب شوند". آنها به ندرت در سیستم های هیدرونیک مدرن ، به ویژه در کاربردهای ساختمان های تجاری مسکونی یا سبک استفاده می شوند.

جدا کردن هوا و آب

امروزه ، مخزن انبساط معمولاً مشخص شده برای سیستم های گرمایش یا سرمایش هیدرونیک از یک لاستیک بوتیل بسیار انعطاف پذیر یا دیافراگم EPDM برای جدا سازی کامل هوا و آب درون مخزن استفاده می کند.

 

هنگامی که آب سیستم گرم می شود و به داخل مخزن منبسط می شود ، دیافراگم تغییر شکل داده و به سمت محفظه هوای اسیر حرکت می کند. فشار هوا در مخزن افزایش می یابد و فشار آب در سیستم نیز افزایش می یابد. اما اگر اندازه مخزن به درستی اندازه باشد ، افزایش فشار سیستم برای باز شدن شیر تسکین فشار کافی نیست ، حتی زمانی که تمام آب موجود در سیستم به حداکثر دمای خود برسد.

اندازه مخازن انبساط دیافراگم را می توان با استفاده از نمودار یا نرم افزار اندازه گیری کرد. یک روش دقیق برای اندازه گیری مخازن انبساطی از نوع دیافراگم در مرجع 1 و همچنین چندین نشریه صنعتی دیگر آورده شده است. مفاهیم اصلی عبارتند از:

1. تحت فشار قرار دادن طرف هواي مخزن براي برابر شدن فشار استاتيكي آب در محل مخزن انبساط و قبل از افزودن آب به سيستم. این از فشرده سازی نسبی هوای مخزن در آب سرد جلوگیری می کند. دیافراگم فقط با افزایش دمای آب شروع به فشرده سازی می کند.

2. مخزن را اندازه دهید تا فشار در شیر تخلیه فشار سیستم 5 psi کمتر از دریچه ها باشد که فشار باز شدن را هنگامی که تمام مایع در سیستم در حداکثر دمای پیش بینی شده قرار دارد ، تنظیم می کنند. حاشیه پنج psi با نزدیک شدن فشار به فشار دهانه بازشو ، از "دریبل زدن" دریچه تسکین جلوگیری می کند.

حتی وقتی منبع انبساط به درستی اندازه گرفته باشد ، جزئیات نصب می تواند توانایی آن را در عملکرد مطابق هدف و ارائه خدمات چندین ساله ایجاد کند یا از بین ببرد.

مشاهده لیست قیمت منبع انبساط ، منبع انبساط باز,منبع انبساط بسته در لینک روبرو : منبع انبساط

1. Do Pump Away: جزئیاتی که در صنعت هیدرولیک قبلاً قابل درک و احترام بود ، اما در اولویت قرار گرفتن در مقابل "سایر راحتی" های بسته بندی یا نصب به آرامی کمرنگ شد ، اتصال منبع انبساط به یک مدار لوله کشی هیدرونیک در نزدیکی ورودی سیرکولاتور است. .

با این کار افت فشار بین نقطه اتصال مخزن به مدار ، یعنی همان نقطه ای که در هنگام روشن شدن سیلوراتور تغییری در فشار ایجاد نمی کند و ورودی سیرولاتور را به حداقل می رساند.

این اجازه می دهد فشار دیفرانسیل ایجاد شده توسط سیرکولاتور به فشار استاتیک در سیستم اضافه شود. افزایش فشار سیستم به محافظت از سیرکولاتور در برابر حفره کمک می کند و اغلب امکان عملکرد بی صدا را فراهم می کند. همچنین باعث می شود دریچه های هوا بتوانند هوا را از سیستم خارج کنند. شکل 3 چندین مکان قابل قبول مخزن را نشان می دهد.

2. مخزن را به صورت عمودی با اتصال در بالا نصب کنید: همچنین بهتر است مخازن انبساطی از نوع دیافراگم را به صورت عمودی با اتصال لوله در قسمت بالا نصب کنید. این باعث کاهش تنش در اتصال مخزن نسبت به نصب افقی می شود. همچنین اجازه می دهد هوای لوله کشی در هنگام پر شدن سیستم در سمت آب مخزن انبساط به دام نیفتد. شکل 4 تفاوت ها را نشان می دهد.

3. فشار هوا را بررسی کنید: مهم است که تأیید کنید فشار طرف هوا در مخزن برابر با فشار ساکن است که در هنگام پر شدن سیستم با مایع سرد در اتصال مخزن وجود خواهد داشت.

بیشتر تولیدکنندگان اظهار می کنند که مخازن آنها با 12 psi از قبل شارژ می شوند. تصور نکنید که این همیشه درست یا درست است. دوازده psi برای سیستم هایی مناسب است که قسمت بالای لوله گذاری حدود 16 فوت بالاتر از ورودی منبع انبساط باشد (با این فرض که فشار استاتیک 5 psi در بالای سیستم مورد نظر باشد تا دریچه های هوا بتوانند به درستی کار کنند).

سیستم های لوله کشی بلندتر برای جلوگیری از فشرده سازی جزئی دیافراگم قبل از گرم شدن مایع ، به فشار هوای بیشتری نیاز دارند. فشار استاتیک را در ورودی مخزن با استفاده از فرمول 1 محاسبه کنید.

جایی که:

Pa = فشار سمت راست هوا (psi)
H = فاصله از اتصال منبع انبساط تا بالای مدار لوله کشی (فوت)
Dc = تراکم سیال "سرد" در سیستم وقتی که تقریباً در 60F (lb / ft3) باشد
5 = فشار استاتیک 5 psi مورد نظر در بالای سیستم برای عملکرد دریچه هوا
144 = ثابت تبدیل واحد

به عنوان مثال: اگر بالای مدار لوله 25 فوت بالاتر از اتصال منبع انبساط قرار داشته باشد و با فرض اینکه سیستم با آب پر شده باشد ، فشار سمت سمت راست هوا در مخزن خواهد بود:

یک سنسور لاستیک فشار ضعیف با مقیاس 0-30 psi و پمپ دوچرخه یا کمپرسور کوچک هوا تهیه کنید. قبل از پر کردن سیستم با مایع ، از آنها برای تنظیم فشار جانبی هوا محاسبه شده استفاده کنید.

4- از قبل برنامه ریزی کنید: عمر منبع انبساط به درجه حرارت عملکرد سیستم ، فشار ، شیمی مایع و میزان اکسیژن بستگی دارد. برخی از مخازن هنگام ایجاد نشت در دیافراگم از کار می افتند.

این امر معمولاً باعث می شود که مخزن از مایع پر شود و «آب از آن خارج شود». با فشار دادن روی پایه شیر شریدر می توانید این مورد را بررسی کنید. اگر جریانی از مایعات خارج شود ، مخزن نان تست است.

مخازن همچنین می توانند در پوسته نازک فولادی خود نشت ایجاد کنند. تنها گزینه مخزن جدید است. این زمانی است که از داشتن یک شیر توپی قدردانی خواهید کرد که می تواند مخزن را از باقی مانده سیستم جدا کند. بدون این شیر ممکن است مجبور شوید چندین گالن مایع از سیستم تخلیه کنید تا مخزن خراب را باز کنید و یک مخزن جدید را پیچ کنید.

5. بزرگنمایی را در نظر بگیرید: محاسبات معمول اندازه گیری منبع انبساط دیافراگم ، حداقل حجم مخزن را تعیین می کند. استفاده از مخزن بزرگتر گرچه گرانتر است اما خوب است. انجام این کار با تغییر دمای سیال ، تغییرات فشار سیستم را کاهش می دهد.

 

6. برای پایین ترین درجه حرارت سیال برنامه ریزی کنید: در اکثر سیستم های گرمایش هیدرونیکی اندازه مخزن انبساط و فشار هوا در هوا این فرضیه است که مایع سرد استفاده شده برای پر کردن سیستم در محدوده دمایی 45F تا 60F است.

خوب است با این حال ، هنگامی که از منبع انبساطی در مدار جمع کننده خورشیدی یا سیستم ذوب برف استفاده می شود ، محلول ضد یخ ، گاهی اوقات ، بسیار سردتر ، شاید حتی زیر 0F نیز خواهد بود.

اگر دیافراگم منبع انبساط در برابر پوسته فولادی در دمای مایع 45 F کاملاً منبسط شود ، هرگونه خنک سازی بیشتر مایع می تواند باعث فشار منفی در سیستم و ورود احتمالی هوا از یک دریچه از نوع شناور شود.

مرجع 2 در زیر نحوه اصلاح این احتمال را توضیح می دهد. مفهوم این است که در حین فشار حلقه ، مایعات کافی به مخزن اضافه کنید تا دیافراگم در برابر داخل مخزن کاملاً منبسط نشود تا زمانی که تمام مایعات موجود در سیستم در پایین ترین دمای ممکن باشد.

7- محلول های ضد یخ را تنظیم کنید: محلول های پروپیلن یا اتیلن گلیکول ضریب انبساط بیشتری در مقایسه با آب دارند. هرچه غلظت ضد یخ بیشتر باشد ، حجم انبساط مورد نیاز نیز بیشتر است. افزایش حجم برای آب گرم شده از 60F به 180F حدود سه درصد است. افزایش حجم برای محلول 50 درصدی پروپیلن گلیکول که از 60F به 180F گرم می شود حدود 4.5 درصد است.

این باید هنگام اندازه گیری مخازن برای سیستم هایی مانند ذوب برف ، حرارت خورشیدی یا سایر کاربردهایی که محلول ضد یخ بر پایه گلیکول استفاده می شود ، محاسبه شود. باز هم ، روش های موجود در مرجع 1 می توانند این مورد را تنظیم کنند.

 

مشاهده لیست قیمت منبع انبساط ، منبع انبساط باز,منبع انبساط بسته در لینک روبرو : منبع انبساط

بامین تهویه بازدید : 63 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

نصب منبع انبساط سیستم گرمایش آب گرم / مخزن فشرده سازی ، عیب یابی ، تعمیر:

 

نحوه شناسایی ، بازرسی ، نصب ، تعمیر و یا سرویس مخازن انبساط دیگ بخار گرمایش: در اینجا عملکرد مخازن انبساط بر روی سیستم های گرمایش آب گرم (هیدرونیک) را توضیح می دهیم.

ما در مورد اینکه چه اتفاقی می افتد اگر منبع انبساط غوطه ور شود ، چگونه می توان یک مخزن انبساطی غرقاب را تخلیه کرد و اینکه چه نوع مخازن انبساطی ، مانند منبع نشان داده شده در صفحه بالا ، هرگز نباید غرقاب شوند.

ما توضیح می دهیم که در آن منبع انبساط یافت می شود (بعضی اوقات در اتاق زیر شیروانی!) و انواع مختلف مخازن انبساطی را که در طول تاریخ گرمایش هیدرونیک در ساختمان ها استفاده شده است ، نشان می دهیم.

در این مقاله مقاله یک منبع انبساط سیستم گرمایش / مخزن فشرده سازی برای عیب یابی و راهنمای تعمیر ارائه می دهیم که تقریباً هر مشکلی را که در این جز system سیستم گرمایشی ردیابی شده است ، برطرف می کند.

ما همچنین یک MASTER INDEX برای این موضوع ارائه می دهیم ، یا شما می توانید صفحه جستجو یا جستجو در بالا را جستجو کنید به عنوان یک راه سریع برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود.

مخازن انبساط شوفاژ گرمایش - عیب یابی ، درک ، رفع


عکس موجود در منبع انبساط دیگ بخار گرم در سمت چپ بالای سر مشتری ما یک منبع انبساط دیگ بخار گرمایش از جنس استیل براق مایل به قرمز (یا مخزن فشرده سازی در برخی از متن ها) قرار دارد.

در مقالات مفصل مندرج در انتهای این صفحه ، اطلاعات ما در مورد مخازن انبساط سیستم گرمایش آب گرم شامل موارد زیر است:

نحوه تخلیه منبع انبساط - راهنمای عیب یابی و تعمیرات: آزمایش های تشخیصی منبع انبساط دیگ بخار غرقاب - نحوه عیب یابی منبع انبساطی از نوع مثانه داخلی یا نحوه عیب یابی مخزن انبساطی بدون مثانه یا مخزن فشرده سازی.

نحوه تشخیص مشکل در مثانه داخلی مخازن انبساطی نوع Extrol - مشکلی که در مخازن انبساط بدون مثانه وجود دارد - غرقاب و دلایل آن


مخزن انبساط دیگ گرمایش چیست و مخازن انبساط چگونه کار می کنند


مخازن انبساط دیگ گرمایش مخازنی فلزی در اندازه های مختلف هستند که برای جذب افزایش فشار اولیه که هنگام گرم شدن سیستم دیگ بخار گرم ایجاد می شود ، نصب می شوند.

مولکول های هوا که درون آب درون دیگ بخار و همچنین در لوله کشی سیستم گرمایشی ، تخته های قرنیز یا رادیاتور فرورفته می شوند ، منبسط می شوند و بنابراین باعث افزایش فشار اولیه در سیستم گرمایشی می شوند.

این افزایش فشار با اجازه دادن به آب از سیستم گرمایشی برای له شدن یا فشرده سازی مخزن هوا در داخل منبع انبساط ، جذب می شود - به همین دلیل برخی از متخصصان گرمایش مخزن انبساط ما را "مخزن فشرده سازی" می نامند.

داخل یک منبع انبساط کار فضای ذخیره سازی هوا وجود دارد. در حقیقت ، هنگامی که دیگ بخار و سیستم خنک هستند ، منبع انبساط دیگ بخار بدون مثانه بیشتر حاوی هوا خواهد بود.
یا در مخازن انبساطی / فشاری مثانه داخلی کوچکتر ، مثانه لاستیکی داخلی هوا را از آب سیستم گرمایشی جدا می کند - از اتلاف سریع هوا توسط جذب در آب سیستم های گرمایشی جلوگیری می کند.

 

مشاهده لیست قیمت منبع انبساط در لینک روبرو : منبع انبساط

 

با گرم شدن سیستم گرمایش و افزایش فشار هوا در داخل هوا ، فشار افزایش یافته مقداری از آب سیستم گرمایشی را به منبع انبساط مجبور می کند و بار هوای آن را به حجم کمتری تبدیل می کند ، بنابراین به مخزن اجازه می دهد مقدار اولیه را جذب کند. افزایش فشار سیستم.

یادداشت فنی: آب و هوای داخل مخزن انبساط همیشه فشار یکسانی دارند ، اما از آنجا که آب (خیلی) فشرده نیست و هوا نیز افزایش می یابد ، افزایش فشار باعث فشار هوا به حجم کمتری می شود.

به همین دلیل مقداری آب از سیستم گرمایشی می تواند به منبع انبساط منتقل شود.

اگر فشارهای سیستم گرمایش و / یا دما بیش از حد نرمال باشد (برای دیگ بخار گرمایش مسکونی که ممکن است فشاری بالاتر از 30 psi یا دمایی بسیار بالاتر از 200 درجه فارنهایت باشد) ، منبع انبساط از کار خارج می شود و شیر تخلیه فشار / دما روی شیر دیگ بخار باز می شود تا امداد رسانی اضطراری ایجاد کند.

 

اگر منبع انبساط / فشرده سازی کار نکند چه اتفاقی می افتد؟


از بین رفتن بالشتک هوا در منبع انبساط / فشرده سازی به این معنی است که در هر چرخه گرمایش فشار سیستم می تواند خیلی زیاد باشد و باعث ریختن شیر تخلیه دما / فشار شود.

مراقب باشید: اگر می بینید که آب از دریچه تسکین دهنده دما / فشار در هر قطره مانند دیگ گرمایش هیدرونیکی چکه می کند یا از آن خارج می شود ، وضعیت ناامن است. دریچه ممکن است وظیفه خود را در کاهش فشار یا دما بیش از حد انجام دهد ، اما این خطر وجود دارد که سوپاپ در اثر رسوبات معدنی یا خام باقی مانده در اثر آب خارج شود. یک شیر TPR مسدود شده دیگر از سیستم در برابر انفجار محافظت نمی کند

 

مشکل دوم در مخازن انبساط / فشرده سازی قدیمی - آنهایی که از مثانه داخلی برای جدا نگه داشتن آب و هوا استفاده نمی کنند ، از بین رفتن هوا از مخزن فشرده سازی و وارد شدن به سیستم سیستم گرمایش است. ما نتیجه را دوست نداریم

 

چرا ما به نگه داشتن هوا از آب سیستم گرمایش اهمیت می دهیم؟

 

هوای موجود در سیستم گرمایش آب گرم می تواند باعث از بین رفتن گرما شود: هوای موجود در رادیاتور های تخته ای آب گرم را از بین می برد - آنها گرم نمی شوند. و هوای موجود در لوله کشی سیستم گرمایش آب گرم می تواند آب گرم را به رادیاتورها یا تخته های قرنیز نرساند.

 

اگر در مورد فیزیک مربوط به افزایش فشار هنگام گرم کردن آب کنجکاو هستید ، به قیمت منبع انبساط فشار آب گرم مراجعه کنید ،

 

چگونه و چرا مخازن انبساط غرقاب می شوند؟


از بین رفتن شارژ هوا در منبع انبساط سیستم گرمایش سنتی فولاد بدون مثانه در مخازن انبساطی دیگ بخار آب گرم که دارای مثانه داخلی نیستند تا هوا و آب را جدا نگه دارند ، با گذشت زمان ممکن است هوا در منبع انبساط جذب آب گرم شود.

هوا همچنین ممکن است از طریق آب گرم کننده به سایر دستگاه های تخلیه هوا یا دریچه های سیستم راه پیدا کند.

وقتی هوا از بین می رود و آب فقط در مخزن انبساط می ماند ، بالشتک فضا و فشار تأمین شده توسط هوا در منبع انبساط خیلی کوچک می شود یا کاملاً از بین می رود.

دیگر کوسن هوا برای جذب افزایش فشار اولیه در سیستم گرمایشی در طول هر چرخ دیگ بخار گرم وجود ندارد.
از بین رفتن شارژ هوا در منبع انبساط سیستم گرمایش از نوع مثانه
در یک نوع منبع انبساط نوع مثانه داخلی در سیستم های گرمایشی ، معمولاً نیازی به افزودن هوا و تغییر فشار مخزن نیست. با این وجود چندین منبع از دست دادن بار هوا و دلایل ورود آب در یک منبع انبساطی از نوع مثانه داخلی وجود دارد:

پارگی مثانه منبع انبساطی: گاهی اوقات مثانه داخلی این مخازن پاره می شود ، و سریعاً ، شاید در کمتر از یک فصل گرم شدن ، به یک مخزن مخزن انبساطی با آب منجر می شود. در این حالت ممکن است این علامت مشاهده شود که شیر تخلیه فشار سیستم گرمایشی ممکن است نریزد و یا آب در شیر تنظیم فشار هوا مخزن انبساط خارج شود.


نشت سوراخ سوراخ منبع انبساط: گاهی اوقات نشت سوراخ در مثانه داخلی منبع انبساط ایجاد می شود. ما در ابتدا گزارش هایی از این خرابی ظریف را از خوانندگان گزارش دهنده مخازن فشار سیستم آبرسانی غرقاب دریافت کردیم.

مشاهده نشت سوراخ سوراخ تقریباً غیرممکن است حتی اگر منبع را جدا کرده و مثانه یا دیافراگم مخزن لاستیک را بازرسی و بازرسی کنید.

در عوض ، این علامت به عنوان کاهش آرام حجم مخزن نشان داده می شود که می تواند منجر به نشت چرخشی در شیر TPR سیستم های گرمایشی شود. از آنجا که سایر مشکلات سیستم گرمایشی مانند چکش آب نیز می تواند باعث نشتی شیر پراکنده TPR یا چکه شود ، پیگیری این نقص دشوار است.

در مخازن سیستم آبرسانی ممکن است افزایش فشار هوا مخزن را بیش از شارژ اولیه آن مشاهده کنیم ، اندازه گیری شده در شیر فشار آن ، حتی در صورت عدم فشار آب بر روی سیستم.

این بدان دلیل است که آب به فضای هوا نشت کرده است ، حجم موجود برای هوا را کاهش می دهد و بنابراین فشار آن را برای همیشه افزایش می دهد. از قوانین بنزین خود به خاطر دارید که P1V1 = P2V2؟ اگر حجم هوا را کاهش دهیم فشار باید افزایش یابد.

 

نفوذ پذیری غشای منبع انبساط: Reader NJT ، Holohan و چندین منبع دیگر که در منابع ذکر شده است ، یادداشت می کنند که یک منبع انبساط گرمایی هیدرونیک از نوع مثانه ممکن است با عبور هوا از غشای مخزن و گرم شدن سیستم گرمایش ، فشار هوا را در حدود 1 psi در سال از دست بدهد. اب.

با توجه به اینکه فشارها و دمای سیستم گرمایش در طول فصل گرما به طور مداوم در حال دوچرخه سواری است ، می توان حدس زد که حرکت فشار یک طرفه هوا از مخزن از طریق مثانه آن و داخل آب گرم کننده باید در بیشترین فشارهای سیستم رخ دهد.

 

مشاهده لیست قیمت منبع انبساط در لینک روبرو : منبع انبساط

بامین تهویه بازدید : 37 چهارشنبه 12 شهریور 1399 نظرات (0)

 

در بسیاری از خانه ها ، گرمایش نه از طریق کوره هوای اجباری ، بلکه از طریق دیگ بخار گرم می شود تا آب آن را از طریق لوله کشی به رادیاتور در سراسر خانه پخش کند.

یکی از اجزای اصلی سیستم دیگ بخار آب گرم ، منبع انبساطی متصل به دیگ بخار یا لوله های گرمایش مجاور است. منبع انبساط به منظور ایجاد فضای کافی برای آب و هوا در داخل سیستم دیگ بخار جهت انبساط و انقباض بدون آسیب رساندن به لوله ها یا دریچه ها است.

اگر منبع انبساط از بین رفته باشد یا به درستی کار نکند ، فشار در سیستم ممکن است باعث تخلیه آب شیر فشار فشار دیگ شود. یا ممکن است حباب های هوا که توسط آب گرم کننده آزاد می شوند در جای دیگری از سیستم جمع شوند و باعث انسداد جریان آب گرم شود.


توجه: در سیستم های دیگ بخار منبع انبساط یافت نمی شود که با گردش بخار داغ و نه آب گرم از طریق لوله ها و رادیاتورها ، گرما ایجاد کند. دیگ های بخار سیستم های ساده تری هستند که فاقد چندین جز components موجود در سیستم های دیگ بخار آب گرم هستند - مانند پمپ گردش خون ، منبع انبساط و تنظیم کننده های فشار و دما آب. اگر سیستم شما فاقد منبع انبساط و پمپ گردش خون است ، احتمالاً سیستم دیگ بخار دارید.


عملکرد منبع انبساط


هوای داخل سیستم گرمایش دیگ بخار آب گرم (هیدرونیک) هم ضروری است و هم اجتناب ناپذیر. وجود هوا در جریان آب گرم از طریق لوله کشی به رادیاتورها کمک می کند.

آب به طور طبیعی با گرم شدن و خنک شدن منبسط و منقبض می شود و هوای داخل سیستم بالشتکی را فراهم می کند که امکان انبساط بدون آسیب رساندن به لوله ها یا اجازه دادن به شیر تسکین فشار (PRV) را فراهم می کند تا آب را از سیستم خارج کند. اما این هوا باید در مکان مناسب درون سیستم قرار گیرد.

اگر هوا در مکانهای نامطلوب جمع شود ، ممکن است شرایطی به نام قفل هوایی هیدرونیک ایجاد شود ، که اساساً جریان همرفت آب گرم را متوقف می کند و تمام یا بخشی از سیستم رادیاتور شما را از کار می اندازد.
منبع انبساط مکانی مشخص برای ساکن شدن هوا در سیستم فراهم می کند. این مخزن یا یک منبع استوانه ای استیل ساده است که در بالای دیگ بخار قرار دارد یا در سیستم های جدیدتر ، یک مخزن گرد صاف با عملکرد پیچیده تر است. هر دو نوع در حالت عادی دستگاه های بدون دردسری هستند ، اما اگر مخزن با آب زیادی پر شود یا فشار هوا را از دست بدهد ، می توانند سرویس کنند.


دو نوع منبع انبساط


بسته به سن و سبک دیگ آب گرم شما مخزن انبساط می تواند یکی از دو شکل باشد.


مخازن استیل
یک منبع انبساطی استوانه ای ساده در بسیاری از تأسیسات قدیمی یافت می شود. این یک منبع استیل خاکستری بسیار اساسی است که در جایی بالای دیگ بخار قرار دارد و جهت آن سیلندر به صورت افقی است.

به طور معمول ، آن را در نزدیکی بویلر ، بالای سر پیدا می کنیم. در چند مورد ، ممکن است واقعاً در یک اتاق زیر شیروانی پیدا شود. هر کجا که قرار داشته باشد ، یک لوله از پایین مخزن به دیگ بخار یا شبکه لوله های گرمایش می رود.

این لوله معمولاً دارای یک شیر جدا کننده است که می تواند هنگام خاموش کردن مخزن از سیستم بسته شود. مخزن معمولاً دارای یک شیر اضافی برای تخلیه آب است (این شیر در قسمت زیر مخزن قرار دارد).


در این نوع منبع انبساط ، محفظه هوا در داخل با آب در تماس مستقیم است. برای کارایی کارآمد ، این مخازن باید حدود یک سوم از فضای داخلی خود را با آب پر کنند ، و دو سوم بالایی آن را با هوا پر کنید. از آنجا که آب می تواند هوا را جذب کند ، ممکن است مخازن استیل نسبت آب / هوا مناسب را از دست بدهند و وقتی این اتفاق می افتد ، برای بازیابی نسبت مناسب باید "دوباره شارژ شود". شارژ مجدد این نوع مخزن شامل بستن شیر انزوا بین مخزن انبساط و دیگ بخار ، تخلیه آب از منبع انبساط ، سپس باز کردن اتصال دیگ بخار و مخزن است تا بتواند کمی با آب دوباره پر شود.


تعیین اینکه آیا مخزن فولادی نیاز به تخلیه دارد ممکن است مشکل باشد زیرا شما نمی توانید به داخل مخزن نگاه کنید. اگر شیر تخلیه فشار دیگ شما در حال تخلیه آب است ، این نشانه خوبی است که منبع انبساط به درستی کار نمی کند. شاید بتوانید روی مخزن کمی بلند شوید تا وزن آن را قضاوت کنید. اگر به نظر می رسد بسیار سنگین باشد ، احتمالاً حاوی مقدار زیادی آب است. برعکس ، اگر کف مخزن در لمس کمی گرم نباشد ، این نشان می دهد که آب در مخزن اصلاً وجود ندارد.

 

مشاهده لیست قیمت منبع انبساط و اطلاعات بیشتر در لینک روبرو : منبع انبساط

 

مخازن نوع دیافراگم


در تاسیسات جدید ، منبع انبساط از طرح دیافراگم یا مثانه استفاده می کند. این مخازن معمولاً تا حدی کوچکتر از مخزن استیل ، دارای انتهای گرد و سطوح میناکاری هستند.

در این مخازن ، دیافراگم یا مثانه لایه هوا را از لایه آب جدا می کند ، بنابراین شما هرگز شرایطی را ندارید که آب هوای مخزن را جذب کند. در بیشتر طراحی ها ، آب درون مثانه انعطاف پذیر قرار دارد و توسط یک بالش هوا احاطه شده است.

این مخازن به گونه ای طراحی شده اند که هوای تحت فشار را همیشه نگه دارند ، بنابراین به روشی طراحی شده اند که برای این کار طراحی شده اند. این مخازن علاوه بر اتصال لوله ای که به دیگ بخار منتهی می شود ، دارای یک شیر نوک پستانک کوچک هستند که می توان از آن برای اتصال هوا سنج یا کمپرسور هوا برای افزودن هوای بیشتر استفاده کرد. همچنین مخازن دارای یک شاخه تخلیه برای دفع آب از مخزن خواهند بود.

مشکلات این مخازن معمولاً شامل از دست دادن فشار هوا است و فرآیند "شارژ مجدد" دقیقاً به همین صورت است - پمپاژ هوای اضافی به مخزن تا زمان بازیابی فشار مطلوب هوا.

آنچه شما نیاز دارید
تجهیزات / ابزارها
برای مخازن انبساط فولادی
سطل برای گرفتن آب
شیلنگ باغ (اختیاری)
برای مخازن به سبک دیافراگم
فشار سنج
کمپرسور هوا یا پمپ تایر دوچرخه
سطل
شیلنگ باغچه
دستورالعمل ها
نحوه شارژ مجدد مخزن گسترش فولاد سنتی
دیگ را خاموش کنید


بهتر است هنگامی که روی منبع انبساط کار می کنید سیستم گرمایشی خاموش باشد. این کار را می توان با چرخاندن ساده ترموستات به یک تنظیم بسیار کم انجام داد ، که از آتش گرفتن مشعل های دیگ بخار در هنگام انجام این تعمیر و نگهداری جلوگیری می کند.

یا ممکن است دیگ بخار شما برای خاموش کردن مشعل ها روی آن سوئیچ خاموش نصب شده باشد. فقط چند دقیقه طول می کشد که یک منبع انبساط فولادی سنتی تعمیر شود ، بنابراین دیگ بخار شما برای مدت طولانی نیازی به خاموش شدن نخواهد داشت.

با خاموش کردن دیگ ، شیر عایق جدا کننده منبع انبساط را از خود لوله کشی دیگ آبگرم ببندید. گاهی اوقات این یک لوله است که مستقیماً به دیگ بخار می رود ، یا ممکن است یک لوله باشد که به شبکه لوله های گرمایشی که به رادیاتورها منتقل می شوند ، متصل است. در هر صورت ، این تنها لوله ای خواهد بود که مستقیماً به منبع انبساط راه می یابد.

منبع انبساط را تخلیه کنید
یک سطل را زیر شیر تخلیه آب روی مخزن انبساط نگه دارید. یا یک شلنگ باغ را به اتصالات رزوه دار وصل کنید و انتهای دیگر شیلنگ را به سطل یا تخلیه کف گسترش دهید.

شیر تخلیه را باز کنید و اجازه دهید تمام آب از مخزن انبساط خارج شود. پس از خالی شدن مخزن ، دریچه تخلیه را محکم ببندید و شیلنگ را جدا کنید.

شیر عایق را باز کنید
اکنون دریچه جدا کننده دیگ از مخزن انبساط را باز کنید. مقداری آب باید به طور طبیعی از سیستم دیگ بخار در منبع انبساط بالا رود. منبع انبساط شما اکنون به عملکرد مناسب بازسازی شده است.

نکته
مخازن فولادی استاندارد باید هر چند ماه یکبار مورد بازرسی قرار گرفته و هر زمان که غرقاب می شوند تخلیه شوند.

 

نحوه شارژ منبع انبساط به سبک دیافراگم


مخازن انبساطی از نوع دیافراگم به طور فزاینده ای جای مخازن فولادی ساده سنتی را می گیرند. کمتر به شارژ مجدد احتیاج دارند اما سرویس دهی آنها کمی پیچیده تر است. آنها همچنین عمر محدودی دارند. ده سال یا بیشتر تقریباً متوسط ​​است ، اما شناخته شده است که برخی از آنها 25 سال یا بیشتر دوام دارند.

دیگ را خاموش کنید
بهتر است هنگامی که روی منبع انبساط کار می کنید سیستم گرمایشی خاموش باشد. این کار را می توان با چرخاندن ساده ترموستات به یک تنظیم بسیار کم انجام داد ، که از آتش گرفتن مشعل های دیگ بخار در هنگام انجام این تعمیر و نگهداری جلوگیری می کند. ممکن است در بعضی از دیگهای بخار سوئیچ نصب شده باشد که مشعل دیگ را خاموش کند.

با خاموش شدن دیگ ، شیر عایق جدا کننده مخزن انبساط را از دیگ بخار یا لوله های آب ببندید.

اجازه دهید آب درون مخزن انبساط کاملاً خنک شود. ادامه ندهید تا اینکه مخزن کاملاً لمس شود.

مخزن را تخلیه کنید
یک سطل را زیر شیر تخلیه مخزن قرار دهید ، یا یک شیلنگ باغچه را به شیر متصل کنید و انتهای دیگر شیلنگ را به یک تخلیه کف یا سطل هدایت کنید.

شیر تخلیه را کاملاً باز کنید و اجازه دهید آب از منبع انبساط کاملاً تمام شود. مثانه یا دیافراگم داخل مخزن اکنون باید خالی از آب باشد و فقط بالشتک هوا در اطراف آن باقی بماند.

یکبار دیگر شیر تخلیه را ببندید و دیگر آب از مخزن خارج نمی شود.

فشار را بررسی کنید
فشار سنج تایر را به اتصال هوا بر روی منبع انبساط وصل کنید. مکان این اتصالات ممکن است از سازنده به سازنده دیگر متفاوت باشد. برای شناسایی آن ممکن است لازم باشد کتابچه راهنمای مخزن را بررسی کنید.

تنظیم فشار را بخوانید. بیشتر مخازن انبساط نیاز به قرائت PSI حدود 12 PSI دارند. کتابچه راهنمای خود را برای ارزیابی دقیق منبع انبساط باز خود بررسی کنید. اگر فشار کمتر از 12 PSI باشد ، باید مقداری air.s اضافه کنید

هوا اضافه کنید
اگر تنظیم فشار کمتر از 12 PSI باشد (احتمالاً از زمانی که آب را از مخزن تخلیه کرده اید) ، کمپرسور هوا یا پمپ هوا دستی را به اتصال هوا وصل کنید و هوا را به منبع انبساط پمپ کنید.

اگر پمپ شما دارای فشار سنج است ، هوا را اضافه کنید تا فشار 12 PSI باشد. اگر پمپ شما فاقد گیج باشد ، باید پریود شوید

 

مشاهده لیست قیمت منبع انبساط و اطلاعات بیشتر در لینک روبرو : منبع انبساط

بامین تهویه بازدید : 52 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

 

وقتی آب گرم می شود ، منبسط می شود و باعث افزایش فشار در سیستم های گرمایش بسته می شود. با گذشت زمان ، این نوسانات فشار می تواند به اجزای سیستم آسیب برساند.

یک منبع انبساط برای کاهش این فشار و افزایش عمر سیستم شما طراحی شده است. در اینجا نحوه کار آن آورده شده است.

ممکن است صاحبان خانه بخواهند بهره وری و امید به زندگی در سیستم های گرمایشی و سرمایشی خود را به حداکثر برسانند ، نصب منبع انبساط را به عنوان وسیله ای آسان و ارزان برای تنظیم فشار آب و جلوگیری از آسیب دیدگی زیاد به اجزای دیگر از جمله لوله ها در نظر بگیرند.

یک منبع انبساط برای کاهش فشار در آب آشامیدنی و سیستم های گرمایش هیدرونیک بسته طراحی شده است. این اطمینان حاصل می کند که فشار ثابت در داخل لوله ها حفظ می شود تا از فشار اضافی آسیب نبینند.

Daniel O’Brian ، یک کارشناس فنی از خرده فروش آنلاین ، اظهار می دارد: "یک منبع انبساط در یک سیستم گرمایش یک جز inv بسیار ارزشمند است که از کل سیستم در برابر فشار و حجم افزایش یافته ناشی از گرمایش محافظت می کند."

اوبران توضیح می دهد: "وقتی آب گرم می شود ، منبسط می شود." "در یک سیستم گرمایش بسته ، فضای زیادی در لوله ها و دیگ بخار وجود دارد. اگر آب فضای بیشتری را اشغال کند و جایی برای رفتن ندارد ، فشار افزایش می یابد و احتمالاً به سیستم آسیب می زند ، به طور کلی در ضعیف ترین نقاط خود ، تا زمانی که نشت یا حتی ترکیدگی لوله به وجود آید. یک منبع انبساط برای کاهش استرس طراحی شده است و بدین ترتیب باعث افزایش عمر اجزای سازنده در کل سیستم گرمایشی شما می شود.

 

مشاهده لیست قیمت منبع انبساط در لینک روبرو : منبع انبساط

 

مخازن انبساط با یکسان سازی فشار در کل سیستم کار می کنند. منبع انبساط مخزنی کوچک است که توسط دیافراگم لاستیکی در دو قسمت تقسیم می شود. یک طرف آن به لوله های سیستم گرمایشی متصل است و حاوی آب است.

طرف دیگر خشک است و حاوی هوای تحت فشار است که تقریباً در psi 12 تنظیم شده است. با ورود آب گرم به سیستم گرمایش ، فشار در سیستم افزایش می یابد. با افزایش فشار ، دیافراگم در مخزن انبساط به پایین رانده می شود.

با این کار هوای مخزن فشرده می شود و فضای بیشتری برای ورود آب اضافی ایجاد می شود. این کار فشار اضافی موجود در سیستم را برطرف کرده و از آسیب رسیدن لوله های موجود در سیستم جلوگیری می کند.

نصب منبع انبساط یک فرآیند نسبتاً ساده است که به طور معمول در کمتر از یک ساعت توسط یک کار مفید انجام می شود. برخی از کدهای ساختمانی محلی ممکن است نیاز به نصب توسط یک لوله کش مجاز داشته باشند ، بنابراین قبل از شروع به کار نصب ، باید با بخش ساختمان شهرداری خود مشورت کنید.

ظرفیت مخازن انبساط متفاوت است ، از مخازنی که کمتر از دو گالن دارند تا مخازن بزرگی که چند صد گالن را در خود جای می دهند. برای تعیین اندازه مورد نیاز سیستم شما ، از آن برای تعیین اندازه و مدل منبع انبساط مناسب برای سیستم خود استفاده کنید.

 

قیمت منبع انبساط برای مخازن کوچک مسکونی از 30 دلار شروع می شود و برای مخازن بزرگتر و تجاری تا 800 تا 1000 دلار افزایش می یابد. مارک های برجسته شامل مخازن انبساطی Extrol ، ساخت Amtrol هستند ، که برای سیستم های گرمایش هیدرونیک استفاده می شوند.

مخازن انبساط سری Watts ET و Bell & Gossett HFT ، هر دو برای استفاده در سیستم های گرمایش هیدرونیک بسته طراحی شده اند. و مخازن انبساط Therm-X-trol ، برای استفاده در سیستم های باز آب آشامیدنی.

اگر خانه شما از قبل یک مخزن انبساطی نصب کرده است ، ممکن است بخواهید آن را به صورت دوره ای چک کنید تا از عملکرد مخزن اطمینان حاصل کنید. برای بررسی عملکرد صحیح منبع انبساط ، کافیست دست خود را بر روی مخزن قرار داده و درجه حرارت آن را احساس کنید.

قسمت بالای مخزن باید در هنگام لمس گرم شود و قسمت پایین منبع باید دمای اتاق باشد. اگر کل مخزن گرم باشد ، احتمال دارد که مخزن کاملاً با آب گرم پر شده باشد ، که فقط در صورت خرابی دیافراگم اتفاق می افتد. در صورت بروز چنین اتفاقی باید سریعاً مخزن تعویض شود.

خرده فروش آنلاینگزینه بزرگی از مخازن انبساط و لوازم جانبی از برترین تولیدکنندگان صنعت را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، فیلم زیر را تماشا کنید یا به bamintahvie.com مراجعه کنید

 

مشاهده لیست قیمت منبع انبساط در لینک روبرو : منبع انبساط

بامین تهویه بازدید : 37 یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

منبع تحت فشار چیست؟

 

منبع تحت فشار، منبعی برای ذخیره آب و کاهش دفعات روشن و خاموش شدن پمپ آب، که روی پمپ‌ و یا کنار آن قرار می‌گیرد و به منبع فشار و یا منبع انبساط معروف است.

 

اجزای منبع تحت فشار

 

سوپاپ هوا

مخزن آب

مخزن دیافراگمی

پایه نگهدارنده

بدنه فلزی

توربولاتور

 

اجزای تشکیل دهده منبع تحت فشار

 

منبع فشار

تیوپ

فلنج

 

نحوه عملکرد منبع تحت فشار

 

استفاده از منبع تحت فشار در پمپ‌های آپارتمانی بسیار رایج است و انتخاب منبع نیز برحسب تعداد واحدهای آپارتمانی و مقدار مصرف محاسبه می‌شود.

 

منبع تحت فشار پس از اتصال به پمپ آب با توجه به ظرفیت خود، به‌طور دائم، حجمی از آب را تحت فشار نگه می‌دارد.

به این ترتیب زمانی که یک شیر آب باز می‌شود تا زمانی که آب درون منبع تحت فشار تمام نشود، پمپ شروع به کار نخواهد کرد و آب با فشار تنظیم شده، درون تیوپ جمع می‌شود و توسط هوای پر فشاری که در منبع انبساط است و به صورت متراکم درآمده به محض باز شدن شیر، آب با فشار به درون سیستم لوله کشی هدایت می‌شود، پس اگر مخزن انبساط به درستی و با توجه به تعداد واحد‌ها و مقدار آب مصرفی انتخاب شود، پمپ دفعات کمتری روشن شده و این امر علاوه بر اینکه از آلودگی صوتی می‌کاهد و موجب پایین آمدن استهلاک پمپ می‌شود، در کاهش مصرف برق نیز مؤثر است.

 

جهت مشاهده لیست قیمت منبع تحت فشار ، فروش منبع تحت فشار و همچنین خرید روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


بامین تهویه بازدید : 44 یکشنبه 01 دی 1398 نظرات (0)

منبع تحت فشار 101: فشار و منافذ هوا

اگر می خواهید یک منبع تحت فشار قدیمی و غیر اسیر را به منبع تحت فشار هوا اسیر کنید ، یک قانون آسان برای جایگزینی منبع موجود با مدلی است که برابر با حجم منبع موجود است. به عنوان مثال ، اگر یک 15 گال. منبع از سقف آویزان است ، آن را با منبع مثانه شماره 15 جایگزین کنید. در زمانی که این کار را انجام می دهید ، باید خلاء اتومبیل را نصب کنید تا از شر آن خلاص شوید

 

اگر می خواهید یک منبع تحت فشار قدیمی و غیر اسیر را به منبع تحت فشار هوا اسیر کنید ، یک قانون آسان برای جایگزینی منبع موجود با مدل برابر با حجم منبع موجود است. به عنوان مثال ، اگر یک 15 گال. منبع از سقف آویزان است ، آن را با منبع مثانه شماره 15 جایگزین کنید.

 

در زمانی که این کار را انجام می دهید ، باید خلاء اتومبیل را نصب کنید تا از شر هوای سیستم خلاص شوید. برای ضبط ، در منبع فشرده سازی قدیمی غیر اسیر ، دریچه های هوای اتوماتیک مجاز نیست. اگر منبع تحت فشار مثانه باشد ، دریچه های اتومبیل ضروری است. منبع جدید با پیش پرداخت کارخانه 12 psi عرضه می شوند. چرا می پرسی؟ زیرا سازنده فرض می کند که در یک مکان مسکونی هرگز بیش از دو سطح طبقه بالاتر از دیگ نباشد. به منظور "بلند کردن" آب به اندازه کافی کافی برای پر کردن کامل سیستم ، به 5/5 فشار روان نیاز دارد تا آب 1 فوت از ارتفاع عمودی بالا رود. از این رو ، برای پر کردن سیستم ، آب در یک خانه دو طبقه باید به 10 psi فشار یابد.

 

شما به طور معمول می خواهید فشار باقی مانده را به منظور "دفع" هر حباب از بالای سیستم انجام دهید. از این رو ، 20 فوت برابر 0/5 psi به همراه 2 پیمانه فشار باقیمانده برابر است با 12 psi. این همچنین دلیلی است که کارخانه تنظیم کننده های فشار از پیش تنظیم شده را به 12 psi ارسال می کند.

 

جهت مشاهده لیست قیمت منبع تحت فشار ، فروش منبع تحت فشار و همچنین خرید روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


اگر ارتفاع سیستم گفته شود ، ارتفاع 30 فوت چیست؟ با برخورداری از 0 psi در قسمت آب منبع ، باید فشار هوای منبع تحت فشار موردنظر برای پر فشار سیستم قرار گیرد. در این حالت ، 30 بار برابر 0/5 = 15 PSI ، به علاوه 2 پیمانه باقیمانده = 17 psi. سپس ، شما همچنین باید تنظیم کننده فشار را تنظیم کنید تا فشار اضافی لازم برای بلند کردن ستون آب را در قسمت بالای سیستم جبران کند. چه اتفاقی می افتد اگر فشار منبع را در 12 psi بگذارید اما فشار پرش را به 17 psi افزایش دهید؟ شما شروع به استفاده از ظرفیت پذیرش منبع از جلو می کنید ، بدین معنی که وقتی آب گرم می شود و منبسط می شود ، در انتهای دیگر آن مقدار کمتری خواهید داشت. با گرم شدن سیستم ، فشار را افزایش خواهید داد. ممکن است ضربات شیر ​​تسکین کافی نباشد ، اما افزایش می یابد.

 

اگر این کار را درست انجام دهید ، افزایش فشار سیستم به حداقل می رسد. در بعضی موارد ، از سرریز بیش از حد به نفع شما استفاده می شود ، اما می خواهید مطمئن شوید که بیش از حد پر نشده اید یا منبع تحت فشار و دریچه تسکین را خراب نمی کنید.

 

اگر با سیستم گرمایش هیدرونیکی برخورد کرده اید که دارای لوله مانع غیر اکسیژن است ، باید از منبع تحت فشاری استفاده شده برای آب آشامیدنی استفاده کنید. این منبع دارای یک پوشش فنولی در تمام قسمت های فلزی خواهد بود تا اکسیژن موجود در تعلیق در خوردن پوسته منبع را به حالت تعلیق درآورد. همچنین فراموش نکنید که بار هوایی منبع را به سمت پایین تنظیم کنید. منبع آب قابل شرب معمولاً با پیش پرداخت 45 psi از کارخانه وارد می شوند.

 

 

اگرچه سازندگان منبع به برخی از پیمانکاران گفته اند که فرقی نمی کند منبع را در چه جهتی نصب کنید ، عقل سلیم باید به شما بگوید که مهم است. هر نقاشی که تاکنون دیده ام نوک پستان را در بالای منبع تحت فشار نشان داده است. این باعث می شود هوا از جایی که قرار است آب باشد دور شود.

 جهت مشاهده لیست قیمت منبع تحت فشار ، فروش منبع تحت فشار و همچنین خرید روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


در یک مقاوم سازی ، جایی که لوله منبع تحت فشار سقف قدیمی بالا می رود ، یک پنس را در یک پیکربندی معمولی نصب کنید ، در انتهای اجرا بوت کنید و یک دریچه خودکار را نصب کنید. سپس روی شاخه ، نوک سینه را به اندازه کافی بلند نصب کنید تا قطر منبع را به شما ترخیص کند و یک آرنج رو به پایین نصب کنید. منبع را همان جا آویزان کنید و فراموش نکنید که به درستی از آن پشتیبانی کنید.

 

اگر از منبع کف پوش استفاده می کنید ، لوله کشی مشابه خواهد بود. دریچه اتومبیل را در قسمت بالای ورودی قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که هوا به جایی که فقط تصور می شود آب وجود ندارد ، می رسد.

 

 

دریچه های جداسازی در هنگام منبع تحت فشار ارزان هستند. منبع یکی از آن مواردی است که در بعضی از مواقع تضمین می شود. چرا برای شخص بعدی که مجبور به تغییر آن است آسان نیست؟ علاوه بر این ، ممکن است شما شخص بعدی باشید.

 

از نظر فنی ، با منبع تحت فشار مثانه و هوای اسیر ، بیش از اندازه اندازه نگرانی اصلی نیست. تفاوت قیمت بین یک شماره 15 و شماره 30 بسیار ناچیز است که ارزش آن را ندارد در نظر بگیرید. با منبع بزرگتر بروید. اگر منبع بزرگ باشد ، به شما اجازه می دهد کمی از سیستم پر کنید. من نمی توانم به یاد بیاورم که آخرین بار از تانک شماره 15 استفاده کردم. اگر حافظه به درستی به من خدمت کند ، در اوج خورشیدی بر می گردد.

 

اگر دستورالعمل هایی را که همراه با شیرهای پر کننده خاصی وجود دارد ، دنبال کنیم و آب آرایش را خاموش کنیم ، اکسیژن از حالت تعلیق خارج می شود و از سیستم خارج می شود. سپس حجم سیستم و فشار در حال کاهش است ، و شما دوباره به آنجا برمی گردید

 

منبع صادراتی

 

 نسخه معمولی این منبع بدون فشار به منبع جمع آوری روغن حرارتی متصل می شود. حجم این منبع تحت فشار به سه عامل بستگی دارد: نوع مایع انتقال حرارت ، دمای مدار و حجم کل سیستم. برای اندازه گیری مناسب حجم منبع انبساط با واحد مهندسی ما مشورت کنید.

 

منبع ما دارای سوئیچ سطح متصل به کابینت کنترل بخاری هستند که در صورت عدم کفایت ، زنگ توقف عمومی را منتشر می کنند. همچنین دارای سطح بصری ورق مغناطیسی جانبی به راحتی از هر نقطه قابل مشاهده است.

 

این منبع همچنین دارای تمام ابزار آلات ، شیرها و لوله های مرتبط هستند و از این رو برای مونتاژ آماده هستند.

 

در صورت عدم فشار نیتروژن ، به طور کلی توصیه می کنیم حدود 2 متر بالاتر از بالاترین نقطه تأسیسات نصب شوند.

 جهت مشاهده لیست قیمت منبع تحت فشار ، فروش منبع تحت فشار و همچنین خرید روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


منبع تحت فشار Pirobloc همچنین دارای دریچه ایمنی برای تخلیه منتهی به منبع جمع آوری ، شیر خلاء و یک دریچه تخلیه دیگر است.

 

حجم منبع تحت فشار براساس حجم کل گرمایش است

مدار روغن ، دمای کار و نوع مایعات مورد استفاده.

 

منبع اعزامی با دیاگرام

منبع تحت فشار در مدارهای بسته آب یا مایعات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد تا در نتیجه افزایش دما در مایعات گرمایش ، امکان گسترش آنها فراهم شود.

 

منبع تحت فشار Pirobloc DE-2500-V-HP منبعی مناسب برای فشار است که دیافراگمی منبع را به دو قسمت (هوا و سیال) تقسیم می کند. این فشار ثابت از پیش تنظیم شده را با تغییر در حجم مایعات درون منبع و بعداً ، همانطور که از مایع خالی می شود ، از ورودی هوا بدون روغن از طریق کمپرسور ، تا زمانی که فشار کار ایجاد شده یا مورد نظر دوباره حاصل شود ، حفظ می کند.

 

بنابراین وظیفه جبران افزایش حجم سیال و جلوگیری از فشار بیش از فشار اسمی اجزای آن را دارد.

 

ویژگی های عمومی

منبع ساخته شده از استیل ، مطابق با کد طراحی ASME BPVC VIII Div.1 Ed طراحی و ساخته شده است. 2015

 

این جهت گیری عمودی است و بر روی 4 پایه فلزی "پروفیل L" که در 4 صفحه پایه با سوراخ مته جوش داده شده برای جوشکاری در موقعیت جوش داده شده ، پشتیبانی می شود.

 

این واحد از دو انتهای تورسفری نوع KLOPPER تشکیل شده است که توسط یک ورق استوانه ای به هم متصل می شوند ، از طریق اتصالات جوش داده شده توسط رویه های رسمی و پرسنل ، مطابق با کد طراحی فوق الذکر.

 

برای رعایت شرایط عملکرد و ایمنی ، منبع به یک شیر ایمنی فشار بیش از حد ، سوکت مجهز به فشار در منبع و یک ورودی و خروجی سیال مجهز شده است.

 

منبع شامل یک غشای EPDM است که در قسمت زیر منبع از طریق اتصال فلنج تنظیم شده است تا اجازه ورود مایع در قسمت داخلی آن فراهم شود.

این غشای هوا کاملاً جدا شده و عملاً ظرفیت کلی منبع را به عنوان حجم تحت فشار فراهم می کند.


 جهت مشاهده لیست قیمت منبع تحت فشار ، فروش منبع تحت فشار و همچنین خرید روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

 

 

مشخصات فنی کشتی های تحت فشاری در صفحه رتبه بندی نشان داده شده است: سال تولید ، حجم در لیتر ، حداکثر و حداقل دمای قابل قبول (TS) ، حداکثر فشار قابل قبول (PS) ، گروهی که مایعات به آنها تعلق دارد (هوا ، آب یا سایر موارد مایع) ، دسته فشار فشار از پیش بار که به آن تعلق دارد و فشار تست (PT). از مشخصات فنی شرح داده شده در صفحه ردیف تحت فشار کشتی باید به طور پیشگیرانه بررسی شود تا با مشخصات آن سازگار باشد و همچنین بررسی کند که هیچوقت از حدود مقرر تجاوز نمی کند.

 

آب بندی و مقاومت در برابر فشار منبع با آزمایش هیدرواستاتیک حداقل مدت زمان 60 دقیقه تأیید می شود. مطابق کد ASME BPVC VIII Div.1 - UG-99 ، این آزمایش حداقل برابر PS PS 1.3 x LSR باشد ، جایی که ، PS فشار طراحی تجهیزات و LSR نسبت تنش مصالحی است که ظرف با آنها ساخته می شود .

 

عمل

افزایش حجم مایعات در نتیجه افزایش دما آن به سمت منبع هدایت و هدایت می شود.

 

با ورود مایعات به منبع ، این کار را در داخل دیافراگم یا غشایی انجام می دهد ، که هوا و مایع را از هم جدا می کند. ورود مایعات باعث افزایش حجم غشاء می شود و باعث کاهش حجم اولیه هوای موجود در منبع و در نتیجه افزایش فشار می شود.

 

نصب و راه اندازی

قبل از نصب منبع تحت فشار ، باید طبق ابعاد دقیق محاسبه دقیق ، یک تمرین ابعادی مناسب توسط پرسنل فنی مجاز به دنبال مقررات مربوط به کشور مقصد انجام شود.

 

نصب دستگاه منبع تحت فشار که به درستی ابعاد نداشته باشد می تواند باعث آسیب به افراد ، حیوانات اهلی یا املاک و همچنین خود دستگاه شود. کلیه دستگاههای فشار مطابق مقررات ملی کشوری که دستگاه در آن نصب شده است باید توسط پرسنل متخصص نصب و نگهداری شوند.

 

قبل از نصب ، اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای نگهداری و جدا کردن دریچه ها ، ابزار دقیق یا سایر قسمت های تاسیسات وجود دارد.

 

این تجهیزات باید با در نظر گرفتن تفاوت سطح بین موقعیت سوپاپ ایمنی و رگ تحت فشار ، دارای دریچه ایمنی مناسب برای فشار در فشار بیش از حداکثر فشار تحت فشار باشند.

 

بررسی کنید که منبع در حین حمل و نقل یا جابجایی آسیب ندیده است. اگر این اتفاق بیفتد ، باید تعمیر شود.

منبع را روی پایه تمیز و صاف قرار دهید.

منبع باید در حالت عمودی بر روی پاهایش استراحت کند.

موقعیت مناسب منبع و پشتیبانی آن باید تأیید شود ، بنابراین نمی توان آسیب دید.

کمپرسور تجهیزات و کنترل پنل را وصل کنید.

 

جهت مشاهده لیست قیمت منبع تحت فشار ، فروش منبع تحت فشار و همچنین خرید روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 1,220
  • بازدید کلی : 3,785